Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višemodalni doživljaj glazbe (CROSBI ID 704182)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Vidulin, Sabina Višemodalni doživljaj glazbe // Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti Zagreb, Hrvatska, 24.05.2021-24.05.2021

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Višemodalni doživljaj glazbe

Predavanje je podijeljeno na dva dijela. U prvome se dijelu teorijski objašnjavaju odlike višemodalnoga pristupa obrazovnim sadržajima kao osnovne paradigme suvremenoga obrazovanja. Prednosti ovakvoga pristupa ogledaju se u većoj asocijativnosti, intenzivnijoj obradi podataka, duljem održavanju pažnje, boljem razumijevanju i poticajnosti tijekom učenja. Iako višemodalnost u nastavi glazbe nije novìna jer je primarni medij sama glazba koja je dostupna putem tehnologije, audio i videouređaja ili izvedbom uživo, standardni pristup slušanju glazbe djelomično je utjecao na to da se višemodalnost u manjoj mjeri odabere kao mogućnost spajanja različitih glazbenih područja i aktivnosti, ali i glazbe u kontekstu. U drugom dijelu predavanja prikazat će se nekoliko primjera dobre prakse, projekata i koncepata kojima se učenici upoznaju s umjetničkom glazbom, a koji primjenjuju upravo višemodalni pristup. Cilj je da se višerazinskim iskustvom i intenzivnim doživljajima utječe na oblikovanje kulturno-umjetničkoga identiteta učenika. Uz muziciranje učenika, najčešće pjevanje, ali i sviranje, doživljaj, upoznavanje i prihvaćanje glazbenog djela, djelotvornije je od samoga slušanja. Prikazat će se načini spajanja različitih glazbenih aktivnosti u redovitoj nastavi glazbe te ukazati na prednosti i mogućnosti koji se pružaju uz koncepte i modele poput Stage-English-Music (SEM) i Slušanje glazbe – skladanje (SGS), čime se potiče višemodalni i interdisciplinarni pristup glazbi u izvannastavnim glazbenim aktivnostima.

višemodalnost, SEM koncepcija, LMM pristup

nije evidentirano

engleski

Multimodal musical experience

nije evidentirano

multimodality, SEM concept, LMM approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti

pozvano predavanje

24.05.2021-24.05.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost