Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132099

Višemodalni doživljaj glazbe


Vidulin, Sabina
Višemodalni doživljaj glazbe // Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1132099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Višemodalni doživljaj glazbe
(Multimodal musical experience)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
višemodalnost, SEM koncepcija, LMM pristup
(multimodality, SEM concept, LMM approach)

Sažetak
Predavanje je podijeljeno na dva dijela. U prvome se dijelu teorijski objašnjavaju odlike višemodalnoga pristupa obrazovnim sadržajima kao osnovne paradigme suvremenoga obrazovanja. Prednosti ovakvoga pristupa ogledaju se u većoj asocijativnosti, intenzivnijoj obradi podataka, duljem održavanju pažnje, boljem razumijevanju i poticajnosti tijekom učenja. Iako višemodalnost u nastavi glazbe nije novìna jer je primarni medij sama glazba koja je dostupna putem tehnologije, audio i videouređaja ili izvedbom uživo, standardni pristup slušanju glazbe djelomično je utjecao na to da se višemodalnost u manjoj mjeri odabere kao mogućnost spajanja različitih glazbenih područja i aktivnosti, ali i glazbe u kontekstu. U drugom dijelu predavanja prikazat će se nekoliko primjera dobre prakse, projekata i koncepata kojima se učenici upoznaju s umjetničkom glazbom, a koji primjenjuju upravo višemodalni pristup. Cilj je da se višerazinskim iskustvom i intenzivnim doživljajima utječe na oblikovanje kulturno-umjetničkoga identiteta učenika. Uz muziciranje učenika, najčešće pjevanje, ali i sviranje, doživljaj, upoznavanje i prihvaćanje glazbenog djela, djelotvornije je od samoga slušanja. Prikazat će se načini spajanja različitih glazbenih aktivnosti u redovitoj nastavi glazbe te ukazati na prednosti i mogućnosti koji se pružaju uz koncepte i modele poput Stage-English-Music (SEM) i Slušanje glazbe – skladanje (SGS), čime se potiče višemodalni i interdisciplinarni pristup glazbi u izvannastavnim glazbenim aktivnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Višemodalni doživljaj glazbe // Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
Vidulin, S. (2021) Višemodalni doživljaj glazbe. U: Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2021}, keywords = {vi\v{s}emodalnost, SEM koncepcija, LMM pristup}, title = {Vi\v{s}emodalni do\v{z}ivljaj glazbe}, keyword = {vi\v{s}emodalnost, SEM koncepcija, LMM pristup}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2021}, keywords = {multimodality, SEM concept, LMM approach}, title = {Multimodal musical experience}, keyword = {multimodality, SEM concept, LMM approach}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font