Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodička paradigma spoznajno-emocionalnog slušanja umjetničke glazbe u osnovnoj školi (CROSBI ID 704181)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Vidulin, Sabina Metodička paradigma spoznajno-emocionalnog slušanja umjetničke glazbe u osnovnoj školi // Državni stručhni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti Zagreb, Hrvatska, 24.05.2021-24.05.2021

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Metodička paradigma spoznajno-emocionalnog slušanja umjetničke glazbe u osnovnoj školi

Predavanje je podijeljeno na dva dijela. U prvome dijelu sudionici skupa upoznat će se s karakteristikama spoznajno- emocionalnoga slušanja glazbe. Polazište spoznajnoemocionalnoga slušanja predstavlja djetetov doživljaj glazbe, njegovo opažanje i razumijevanje glazbenog djela, a u skladu s prethodnim iskustvom i znanjem. Spoznavanjem života skladatelja i društvenih okolnosti u kojima je živio, kao i teorijskih i muzikoloških sastavnica djela koje se uče uz glazbene i izvanglazbene poticaje, učenici doživljavaju i razumiju glazbu koja im se predočava, što vodi prema prihvaćanju glazbenog djela. U drugom dijelu predavanja namjera je predavačice ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbene kulture s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe. Slušanje glazbe provodi se na jednom nastavnom satu isključivo s jednim glazbenim djelom. Tri su razine slušanja, pri čemu dolazi do izražaja doživljajna sastavnica (početno slušanje), doživljajno- analitička (središnje, višestruko slušanje) te doživljajno-sintetička sastavnica (završno slušanje). U osnovnom i srednjem obrazovanju doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem. Uz opis četiriju nastavnih priprema predstavit će se način rada na djelima Hačaturjana, Beethovena, Rimski-Korsakova i Fauréa.

faze spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe, metodika slušanja glazbe

nije evidentirano

engleski

Didactical paradigm of the cognitive-emotional listening to classical music in compulsory school

nije evidentirano

phases of the cognitive-emotional listening to music, didactics of music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Državni stručhni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti

pozvano predavanje

24.05.2021-24.05.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost