Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorijski okvir i obilježja spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe (CROSBI ID 704180)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Vidulin, Sabina Teorijski okvir i obilježja spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe // Županijsko stručno vijeće nastavnika glazbe umjetnosti srednjih škola Varaždin, Hrvatska, 03.03.2021-03.03.2021

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Teorijski okvir i obilježja spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe

Predavanje je orijentirano na upoznavanje temeljnih karakteristika spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u školskom okružju. Spoznajno- emocionalno slušanje glazbe predstavlja nadopunu standardnog modela slušanja glazbe u školi i moguće ga je realizirati na svim razinama odgojno-obrazovne vertikale, s namjerom da slušanje omogući učenicima sudjelovanje u glazbenom doživljaju i stvaranje vlastite interpretacije doživljenog. Ovom strategijom slušanja teži se spajanju spoznajne i emocionalne dimenzije slušanja glazbe kako bi se utjecalo na holistički razvoj učenika. Slušanje se odvija kroz više etapa na jednom nastavnom satu. Početno slušanje je emocionalno i podržava doživljaj cjeline bez najave i podražaja. Ono je spontano, nakon čega slijedi razgovor o dojmovima. Središnje je slušanje spoznajnog karaktera. Učenici su motivirani i vođeni glazbenim i izvanglazbenim podražajima za intenzivniji doživljaj i upoznavanje glazbenog djela. Slušanje je višemodalno, a učenici aktivno sudjeluju. Završno slušanje, kojim se ujedno i rezimira gradivo, spoznajno- emocionalnog je karaktera i spontano. Propituje se ukupan dojam i potiču različiti načini izražavanja učenika. Obogaćivanje nastave oslobađanjem prostora za bogatije doživljavanje glazbe može smanjiti otpor koji učenici nerijetko imaju prema slušanju umjetničke glazbe. Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi, uz mogućnost rasprave o doživljajima, emocijama, pobuđenim imaginacijama i zapažanjima, pogodan je kontekst za obogaćivanje glazbenog doživljaja, proširivanje znanja i produbljivanje interesa učenika.

slušanje glazbe, osnovna škola, model

nije evidentirano

engleski

Theoretical framework and specificities regarding the cognitive-emotional listening to music

nije evidentirano

listening to music, compulsory school, model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Županijsko stručno vijeće nastavnika glazbe umjetnosti srednjih škola

pozvano predavanje

03.03.2021-03.03.2021

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost