Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe (CROSBI ID 704179)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe // Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.). Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2021. str. 52-53

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe

Namjera je autorice ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbe s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe te istaknuti koje su sličnosti i specifičnosti spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u osnovnoj školi, gimnaziji i glazbenoj školi. Sličnosti se ogledaju u tome da se slušanje provodi na jednom nastavnom satu isključivo s jednim glazbenim djelom. Tri su razine slušanja, pri čemu dolazi do izražaja doživljajna sastavnica (početno slušanje), doživljajno-analitička (središnje, višestruko slušanje) te doživljajna-sintetička sastavnica (završno slušanje). U osnovnom i srednjem obrazovanju te u glazbenoj školi doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem, a u glazbenoj školi s glazbenim diktatom, pjevanjem po notama, svladavanjem melodijskih i ritamskih pojava, i sl. Uz opis triju nastavnih priprema za svaku odgojno-obrazovnu razinu predstavit će se način rada na djelima Beethovena, Slavenskoga i Dvořáka.

slušanje glazbe ; glazbena kultura ; glazbena umjetnost ; solfeggio ; metodika

nije evidentirano

engleski

Didactical articulation of music lesson according to cognitive-emotional listening to music

nije evidentirano

listening to music ; music culture ; music art ; ear training ; didactics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

52-53.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija

Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša

Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci

978-99938-27-35-1

Podaci o skupu

Vlado S. Milošević: etnomuzikolog, kompozitor i pedagog – tradicija kao inspiracija

ostalo

16.04.2021-18.04.2021

Banja Luka, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Glazbena umjetnost