Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132095

Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe


Vidulin, Sabina
Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe // Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2021. str. 52-53 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1132095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe
(Didactical articulation of music lesson according to cognitive-emotional listening to music)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša - Banja Luka : Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2021, 52-53

ISBN
978-99938-27-35-1

Skup
Vlado S. Milošević: etnomuzikolog, kompozitor i pedagog – Tradicija kao inspiracija

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 16.04.2021. - 18.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
slušanje glazbe ; glazbena kultura ; glazbena umjetnost ; solfeggio ; metodika
(listening to music ; music culture ; music art ; ear training ; didactics)

Sažetak
Namjera je autorice ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbe s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe te istaknuti koje su sličnosti i specifičnosti spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u osnovnoj školi, gimnaziji i glazbenoj školi. Sličnosti se ogledaju u tome da se slušanje provodi na jednom nastavnom satu isključivo s jednim glazbenim djelom. Tri su razine slušanja, pri čemu dolazi do izražaja doživljajna sastavnica (početno slušanje), doživljajno-analitička (središnje, višestruko slušanje) te doživljajna-sintetička sastavnica (završno slušanje). U osnovnom i srednjem obrazovanju te u glazbenoj školi doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem, a u glazbenoj školi s glazbenim diktatom, pjevanjem po notama, svladavanjem melodijskih i ritamskih pojava, i sl. Uz opis triju nastavnih priprema za svaku odgojno-obrazovnu razinu predstavit će se način rada na djelima Beethovena, Slavenskoga i Dvořáka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe // Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2021. str. 52-53 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Vidulin, S. (2021) Metodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe. U: Grujić, G. & Pavlović, S. (ur.)Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2021}, pages = {52-53}, keywords = {slu\v{s}anje glazbe, glazbena kultura, glazbena umjetnost, solfeggio, metodika}, isbn = {978-99938-27-35-1}, title = {Metodi\v{c}ka artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slu\v{s}anju glazbe}, keyword = {slu\v{s}anje glazbe, glazbena kultura, glazbena umjetnost, solfeggio, metodika}, publisher = {Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2021}, pages = {52-53}, keywords = {listening to music, music culture, music art, ear training, didactics}, isbn = {978-99938-27-35-1}, title = {Didactical articulation of music lesson according to cognitive-emotional listening to music}, keyword = {listening to music, music culture, music art, ear training, didactics}, publisher = {Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font