Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti (CROSBI ID 704168)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kazić, S. ; Vidulin, S. Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 361-380

Podaci o odgovornosti

Kazić, S. ; Vidulin, S.

hrvatski

Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti

U radu se apostrofira važnost auditivnoga pristupa u kontekstu glazbenoga obrazovanja te se ukazuje na mogućnosti spoznajno- emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia. Polazište slušanja predstavlja doživljaj glazbe te razumijevanje djela uz ciljane zadatke, ali i uz rasprave o doživljajima te o pobuđenim imaginacijama učenika. Glazbeni doživljaj, utvrđivanje i proširivanje znanja, kao i produbljivanje interesa za djelo, omogućuju se višemodalnim aktivnostima kojima učenici razvijaju muzikalno mišljenje, glazbene vještine, stječu teorijska i praktična znanja. Razvoj učenika s naglaskom na njegovu emocionalnu sastavnicu doprinijet će usmjeravanju unutarnjega senzibiliteta učenika na muzikalni doživljaj i kvalitetu muzikalnoga kazivanja, a time i izgradnju vlastitih estetskih kriterija, što može voditi prema boljemu razumijevanju i prihvaćanju umjetničke glazbe.

auditivni pristup, solfeggio, spoznajno-emocionalno slušanje glazbe, višemodalnost

Rad je indeksiran u bazama EBSCO i RILM.

engleski

Auditory Approach to Ear Training Teaching: A Historical Overview and Exploring New Possibilities

nije evidentirano

auditory approach, cognitive-emotional listening to music, ear training, multimodality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

361-380.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7

Vidulin, S.

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-8278-62-4

Podaci o skupu

7. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga ''Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena''

predavanje

13.05.2021-15.05.2021

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost