Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti (CROSBI ID 704168)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kazić, S. ; Vidulin, S.
hrvatski
Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti
U radu se apostrofira važnost auditivnoga pristupa u kontekstu glazbenoga obrazovanja te se ukazuje na mogućnosti spoznajno- emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia. Polazište slušanja predstavlja doživljaj glazbe te razumijevanje djela uz ciljane zadatke, ali i uz rasprave o doživljajima te o pobuđenim imaginacijama učenika. Glazbeni doživljaj, utvrđivanje i proširivanje znanja, kao i produbljivanje interesa za djelo, omogućuju se višemodalnim aktivnostima kojima učenici razvijaju muzikalno mišljenje, glazbene vještine, stječu teorijska i praktična znanja. Razvoj učenika s naglaskom na njegovu emocionalnu sastavnicu doprinijet će usmjeravanju unutarnjega senzibiliteta učenika na muzikalni doživljaj i kvalitetu muzikalnoga kazivanja, a time i izgradnju vlastitih estetskih kriterija, što može voditi prema boljemu razumijevanju i prihvaćanju umjetničke glazbe.
auditivni pristup, solfeggio, spoznajno-emocionalno slušanje glazbe, višemodalnost
Rad je indeksiran u bazama EBSCO i RILM.
engleski
Auditory Approach to Ear Training Teaching: A Historical Overview and Exploring New Possibilities
nije evidentirano
auditory approach, cognitive-emotional listening to music, ear training, multimodality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
361-380.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7
Vidulin, S.
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-8278-62-4
Podaci o skupu
7. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga ''Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena''
predavanje
13.05.2021-15.05.2021
Pula, Hrvatska