Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere (CROSBI ID 295609)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Marković, Suzana ; Raspor Jankovic, Sanja ; Gjurasic, Matina Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere // Oeconomica Jadertina, 1 (2021), 19-40. doi: 10.15291/oec.3384

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana ; Raspor Jankovic, Sanja ; Gjurasic, Matina

hrvatski

Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere

U ekonomiji doživljaja ljudi više ne kupuju proizvode i usluge, nego iskustva koja im pružaju snažne emocionalne i iskustvene reakcije. Iako se koncepti kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta istražuju niz godina, i dalje se nalaze u fokusu znanstvenih i stručnih istraživanja. Međutim, malo je radova koji mjere i istražuju emocionalni doživljaj gostiju u restoranima. Stoga je cilj ovoga rada iscrpno analizirati dosadašnja istraživanja koja se bave ovim konceptima i razviti instrument DINEXPE za mjerenje emocionalnog doživljaja gostiju u restoranu. U tu svrhu razvijen je upitnik koji se sastoji od 35 varijabli, a u analizi prikupljenih podataka primijenjene su metode statističke analize. Uzorak čini 195 gostiju restorana koji su posjetili gastronomski festival u Lovranu (Opatijska rivijera) u travnju 2018. godine. Rezultati ovoga istraživanja pomoći će voditeljima restorana u hrvatskom turizmu, pa i šire, u razumijevanju svojih gostiju te u dizajniranju kvalitete usluga koja će biti u skladu s njihovim očekivanjima.

kvaliteta usluga, zadovoljstvo, lojalnost, emocije, restorani Opatijske rivijere, kvantitativna analiza

nije evidentirano

engleski

Quantitative analysis of customer’s emotional experience in restaurants on the Opatija Riviera

nije evidentirano

service quality, satisfaction, loyalty, emotions, Opatija Riviera restaurants, quantitative analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2021.

19-40

objavljeno

1848-4956

1848-1035

10.15291/oec.3384

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice