Ljudsko dostojanstvo, autoritet i uzori u odgoju (CROSBI ID 27951)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pranjić, Marko
hrvatski
Ljudsko dostojanstvo, autoritet i uzori u odgoju
Odgoj je veoma kompleksan. On nema u vidu samo ciljeve, sadržaje, postupke, proslijeđa, pomagala i vrednovanje odgojnog procesa, nego je nadasve zaokupljen ljudskom osobom kao subjektom istog tog procesa koji joj omogućuje adekvatnu promidžbu. Otuda Autor osjeća potrebu da istražuje osnovu na kojoj počiva čovjek kao neosporna vrednota, naime ljudsko dostojanstvo. On nije mogao ulaziti u analizu svih postavki i koncepcija o čovjeku, što iz metodoloških a što i iz razloga osobne nekompetentnosti. Mnoge od njih su samo naznačene kao postojeće i da o njima treba voditi računa u svakom pa i u našem kulturološkom i vjerskom okruženju. Svoju pak pozornost je argumentirano usredotočio na kršćanske osnove ljudskog dostojanstva kao na jedan od rijetko razrađenih sustava. Na taj način je htio pokazati sve pozitivne strane ljudske osobe koje se prenose putem evanđeoske tradicije. Budući da je razmišljanje namijenjeno odgajateljskoj znanstvenoj javnosti, bilo je nezaobilazno u tome kontekstu razmotriti i pitanje funkcioniranja odgojnih autoriteta kao i problematiku vezanu uz odgojne uzore s kojima su oni neprestano konfrontirani u svom znanstvenom premišljanju i svome odgojno-obrazovnom nastojanju
Iskustvo, dostojanstvo, kršćanstvo, Biblija, čovjek, sloboda, odgoj, autoritet, uzori,
nije evidentirano
engleski
Human dignity, authority and models in education
nije evidentirano
Experience, dignity, christianity, Bible, human being, freedom, education, authority, models
nije evidentirano
Podaci o prilogu
234-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Etika: predavanja sa seminara za nastavnike Etike održanog 7. - 9. rujna 1995.
Vulić, Nataša
Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske
1995.
xxx