Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom (CROSBI ID 295509)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavlić, Ivana ; Vovodić Katija, Puh Barbara
hrvatski
Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom
Zadovoljstvo potrošača smatra se jednim od najvažnijih čimbenika koji utječe na odanost prodavaonici. Problematika zadovoljstva potrošača prodavaonicom u hrvatskom je maloprodajnom okruženju nedovoljno istražena, posebice kad je riječ o razmatranju zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice. Stoga, cilj jerada utvrditi razinu zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjimaprodavaonice te utvrditi postojanje razlika u razini zadovoljstva potrošača u odnosu na njihova sociodemografska i bihevioralna obilježja. Rezultati istraživanja na prigodnom uzorku hrvatskih potrošača pokazuju da su potrošači najzadovoljniji fizičkim okruženjem prodavaonice te prodajnimosobljem, dok najmanji stupanj zadovoljstva iskazuju prema dodatnim uslugama te cijenama.Također, utvrđene su razlike u razini zadovoljstva pojedinim obilježjimaprodavaonice i sociodemografskim te bihevioralnim obilježjimapotrošača. Iako korišteni uzorak i provedba istraživanja u jednoj hrvatskoj županiji ograničavaju generalizaciju nalaza, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući uvid u zadovoljstvo potrošača prodavaonicomu hrvatskoj maloprodaji hrane.
zadovoljstvo prodavaonicom ; potrošači ; obilježja prodavaonice ; maloprodaja hrane
nije evidentirano
engleski
Customer satisfaction with retail store attributes: findings from the croatian food retailing
nije evidentirano
store satisfaction ; consumers ; store attributes ; food retailing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30 (1)
2021.
57-76
objavljeno
1330-1039
1848-963X
10.17818/EMIP/2021/1.3
Povezanost rada
Ekonomija