Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom (CROSBI ID 295509)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pavlić, Ivana ; Vovodić Katija, Puh Barbara Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 1; 57-76. doi: 10.17818/EMIP/2021/1.3

Podaci o odgovornosti

Pavlić, Ivana ; Vovodić Katija, Puh Barbara

hrvatski

Zadovoljstvo potrošača obilježjima prodavaonice: nalazi iz hrvatske maloprodaje hranom

Zadovoljstvo potrošača smatra se jednim od najvažnijih čimbenika koji utječe na odanost prodavaonici. Problematika zadovoljstva potrošača prodavaonicom u hrvatskom je maloprodajnom okruženju nedovoljno istražena, posebice kad je riječ o razmatranju zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice. Stoga, cilj jerada utvrditi razinu zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjimaprodavaonice te utvrditi postojanje razlika u razini zadovoljstva potrošača u odnosu na njihova sociodemografska i bihevioralna obilježja. Rezultati istraživanja na prigodnom uzorku hrvatskih potrošača pokazuju da su potrošači najzadovoljniji fizičkim okruženjem prodavaonice te prodajnimosobljem, dok najmanji stupanj zadovoljstva iskazuju prema dodatnim uslugama te cijenama.Također, utvrđene su razlike u razini zadovoljstva pojedinim obilježjimaprodavaonice i sociodemografskim te bihevioralnim obilježjimapotrošača. Iako korišteni uzorak i provedba istraživanja u jednoj hrvatskoj županiji ograničavaju generalizaciju nalaza, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući uvid u zadovoljstvo potrošača prodavaonicomu hrvatskoj maloprodaji hrane.

zadovoljstvo prodavaonicom ; potrošači ; obilježja prodavaonice ; maloprodaja hrane

nije evidentirano

engleski

Customer satisfaction with retail store attributes: findings from the croatian food retailing

nije evidentirano

store satisfaction ; consumers ; store attributes ; food retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (1)

2021.

57-76

objavljeno

1330-1039

1848-963X

10.17818/EMIP/2021/1.3

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost