Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brižnost nastavnika iz perspektive učenika i nastavnika: implikacije za inicijalno obrazovanje nastavnika (CROSBI ID 295507)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Simel Pranjić, Sanja Brižnost nastavnika iz perspektive učenika i nastavnika: implikacije za inicijalno obrazovanje nastavnika // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 127-149. doi: 10.21464/mo.28.2.8

Podaci o odgovornosti

Simel Pranjić, Sanja

hrvatski

Brižnost nastavnika iz perspektive učenika i nastavnika: implikacije za inicijalno obrazovanje nastavnika

Hrvatski odgojno-obrazovni sustav se, kao i sustavi u drugim zemljama, u današnjem vremenu suočava s različitim izazovima, od porasta rizika u mentalnom zdravlju i vršnjačkog nasilja do nezadovoljstva učenika školom. U odgovaranju na te izazove, potrebno je krenuti od kontekstualnih faktora, poput odnosa učenika i nastavnika. Budući da je brižan odnos nastavnika i učenika nužan preduvjet za cjeloviti razvoj učenika te njihov školski uspjeh, nužno je utvrditi prepreke koje mogu ugroziti razvoj takvog odnosa. U dosadašnjim istraživanjima uočeno je kako učenici i nastavnici u određenim uvjetima različito percipiraju i doživljavaju brižnost nastavnika, što može onemogućiti razvoj njihove bliskosti i povezanosti. Stoga, cilj ovog rada je prikazati, analizirati i interpretirati razlike u viđenjima brižnog ponašanja nastavnika iz perspektive učenika i nastavnika. Dok nastavnici svoju brižnost najčešće shvaćaju u (profesionalnom) kontekstu podrške koju pružaju učenicima u procesu učenja, učenici ju pak shvaćaju u osobnijem kontekstu i osjećaju bliskosti s nastavnikom.

brižnost, odgoj, odnos učenika i nastavnika, pedagogija odnosa.

nije evidentirano

engleski

Teachers caring behavior from the perspective of students and teachers: implications for teacher education

nije evidentirano

teacher - student relationship, care, education, relational pedagogy.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (2)

2021.

127-149

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo.28.2.8

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost