Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Potrošačke navike i stavovi o održivim prehrambenim proizvodima (CROSBI ID 441559)

Ocjenski rad | diplomski rad

Glaser, Tara Potrošačke navike i stavovi o održivim prehrambenim proizvodima / Mesić, Željka (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2020

Podaci o odgovornosti

Glaser, Tara

Mesić, Željka

hrvatski

Potrošačke navike i stavovi o održivim prehrambenim proizvodima

Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi informiranost i stavove potrošača o održivim prehrambenim proizvodima te utvrditi potrošačke navike o održivim prehrambenim proizvodima. Provedeno je online anketno ispitivanje na uzorku od 168 ispitanika. Prema rezultatima istraživanja nešto više od trećine ispitanika upoznato je s pojmom održivi prehrambeni proizvodi. Ispitanicima je najvažnija karakteristika održivih proizvoda podrška lokalnim poljoprivrednicima, zatim slijede smanjen štetan utjecaj na okoliš i očuvanje biološke raznolikosti. Nedostupnost proizvoda te previsoke cijene ispitanici ne percipiraju kao prepreku u kupnji održivih prehrambenih proizvoda. Od održivih proizvoda ispitanici najčešće kupuju ekološko ili lokalno proizvedeno voće i povrće, najčešće na gradskim tržnicama. Ispitanicima je jako važno da su proizvodi koje kupuju proizvedeni bez iskorištavanja žena ili djece što ukazuje na važnost socijalnog aspekta održivih prehrambenih proizvod. Osim toga, važno im je da prilikom kupnje podržavaju lokalne poljoprivrednike, što ukazuje na važnost altruističnih obilježja održivih proizvoda. Visok udio ispitanika je spremno platiti više za kupnju ovih proizvoda te imaju namjeru kupovati ove proizvode i u budućnosti. Statistički značajno više žena i osoba starije životne dobi kupuju održive prehrambene proizvode.

održivi prehrambeni proizvodi, potrošačke navike, stavovi potrošača

nije evidentirano

engleski

Consumers habits and attitudes towards sustainable food products

nije evidentirano

sustainable food products, consumers habits, consumers attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

10.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)