Zašto pričati priče i što možemo naučiti od tradicionalnih pripovjedača, (CROSBI ID 704010)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Velički, Vladimira
hrvatski
Zašto pričati priče i što možemo naučiti od tradicionalnih pripovjedača,
Pripovjedačke tradicije različite su u različitim dijelovima svijeta, no ipak imaju mnogo toga zajedničkoga. U radu će se, polazeći od poznatijih pripovjedačkih tradicija (srednjovjekovnih trubadura i bardova, preko manje poznatih tradicija poput npr. polinezijskih Hula plesača, zajalske tradicije iz arapskih zemalja, zapadnoafričkih pripovjedača zvanih Griot i dr.) nastojati odgovoriti na pitanje što danas možemo naučiti od tradicionalnih pripovjedača, odnosno mogu li nam umijeća i znanja koja su prenosili i danas biti dobrodošla u radu s djecom i mladima. Polazeći od specifičnosti pripovijedanja, u radu će se potražiti odgovor na pitanje zašto je danas potrebno djeci pričati priče, što pričanje razlikuje od čitanja te koji su preduvjeti za dobro pripovijedanje. Također, posebna će se pozornost pridati odabiru priča za pričanje (primjerenost dobi, vremenu, mjestu itd.), načinima kako priču za čitanje možemo pretvoriti u priču za pričanje, komunikaciji s djecom tijekom i nakon pričanja te samoj pripovjedačkoj izvedbi.
djeca, priča, pripovjedači, pripovijedanje, tradicija
nije evidentirano
engleski
Why to tell stories and what can we learn from traditional storytellers
nije evidentirano
children, storytellers, storytelling, tradition
nije evidentirano
Podaci o prilogu
424-439.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Poticanje kvalitete u dramskom stvaralaštvu
Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, MAša ; Vukojević, Zrinka
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-57-8
Podaci o skupu
2. znanstveno-umjetnički simpozij o dramskome odgoju
predavanje
20.09.2018-22.09.2018
Zagreb, Hrvatska