Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice (CROSBI ID 295464)

Prilog u časopisu | ostalo

Velički, Vladimira ; Velički, Damir Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 2; 333-351

Podaci o odgovornosti

Velički, Vladimira ; Velički, Damir

hrvatski

Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice

U radu se terminološki određuje sintagma logoterapija u odgoju i obrazovanju, odnosno pojam logopedagogija (Logopädagogik). Nakon temeljite jezične analize navedenih pojmova i sintagmi u njemačkom i hrvatskom jeziku, izvedeni su zaključci o prikladnosti njihove uporabe u hrvatskome jeziku. Potrebu za uvođenjem logoterapije u sustav odgoja i obrazovanja uočili su brojni autori još polovicom prošloga stoljeća. Kontinuirano intenziviranje potrebe za logoterapijom u pedagoškom radu potkrepljuje se statističkim podatcima o stanju mentalnog zdravlja djece i mladih u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na djela Viktora E. Frankla, te ostalih relevantnih autora, poput Elisabeth Lukas, analiziraju se mogućnosti implementacije logoterapijskih načela u odgoj i obrazovanje, analiziraju i međusobno se uspoređuju postojeće edukacije iz toga područja u Hrvatskoj i šire u svijetu te se izvode nove sadržajne smjernice za to područje.

logoterapija, odgoj, obrazovanje, logopedagogija, smisao.

nije evidentirano

engleski

Logotherapy in Education – Terminological Determination and Content Guidelines

nije evidentirano

Logotherapy, education, logopedagogy, meaning.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (2)

2018.

333-351

objavljeno

1334-2312

1848-8676

Povezanost rada

Filologija

Indeksiranost