Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice (CROSBI ID 295464)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Velički, Vladimira ; Velički, Damir
hrvatski
Logoterapija u odgoju i obrazovanju – terminološko određenje i sadržajne smjernice
U radu se terminološki određuje sintagma logoterapija u odgoju i obrazovanju, odnosno pojam logopedagogija (Logopädagogik). Nakon temeljite jezične analize navedenih pojmova i sintagmi u njemačkom i hrvatskom jeziku, izvedeni su zaključci o prikladnosti njihove uporabe u hrvatskome jeziku. Potrebu za uvođenjem logoterapije u sustav odgoja i obrazovanja uočili su brojni autori još polovicom prošloga stoljeća. Kontinuirano intenziviranje potrebe za logoterapijom u pedagoškom radu potkrepljuje se statističkim podatcima o stanju mentalnog zdravlja djece i mladih u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na djela Viktora E. Frankla, te ostalih relevantnih autora, poput Elisabeth Lukas, analiziraju se mogućnosti implementacije logoterapijskih načela u odgoj i obrazovanje, analiziraju i međusobno se uspoređuju postojeće edukacije iz toga područja u Hrvatskoj i šire u svijetu te se izvode nove sadržajne smjernice za to područje.
logoterapija, odgoj, obrazovanje, logopedagogija, smisao.
nije evidentirano
engleski
Logotherapy in Education – Terminological Determination and Content Guidelines
nije evidentirano
Logotherapy, education, logopedagogy, meaning.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
16 (2)
2018.
333-351
objavljeno
1334-2312
1848-8676
Povezanost rada
Filologija