Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva (CROSBI ID 703991)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dubovicki, Snježana ; Velki, Tena Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.). Zadar, 2021. str. 42-43

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Velki, Tena

hrvatski

Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva

Baveći se istraživanjima iz područja odgoja i obrazovanja koje uključuje sudionike od 6 do 14 godina, često razmišljamo više o poštivanju etičkih načela, dobivanju suglasnosti za istraživanje i drugo da ponekad zanemarujemo ili ne posvećujemo dovoljno pažnje samoj metodologiji istraživanja (sa svim njenim posebnostima). Često se u istraživanjima služimo instrumentima koji su već provjereni ili nama dostupni (da mjere točno ono što želimo istražiti) što predstavlja „lakši put“ i pri samoj analizi podataka. No, zahtijeva li suvremeno djetinjstvo i suvremeni pristup njegovome istraživanju? Metodologija rada odnosit će se na analizu časopisa u kojima su u zadnje dvije godine objavljivali radovi s tematikom suvremenoga djetinjstva. Kriteriji prema kojima su odabrani odgovarajući časopisi koji su ušli u analizu odnosili su se na specifično područje znanosti (društvene znanosti), specifična polja znanosti (pedagogije i psihologije), dob sudionika istraživanja (od 6 do 14 godina) te na citiranost časopisa vidljivog na Scimago Journal & Country Rank. Analiza suvremenoga pristupa istraživanju suvremenoga djetinjstva obuhvatila je neke od sljedećih metodoloških posebnosti: kategorizaciju rada, zastupljenost znanstvene paradigme, vrstu metodologije, zastupljenost i brojnost istraživačkih tehnika i drugo. Rezultati istraživanja pokazuju da se istraživanjima suvremenoga djetinjstva iz pedagoško-psihološke perspektive ne pristupa „suvremeno“, tj. ne pristupa holistički, nego ga svaka struka istražuje u okviru posebnosti „svoje“ metodologije. To bi svakako trebalo promijeniti.

kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, pedagogija, psihologija, suvremeno djetinjstvo

nije evidentirano

engleski

Methodological Particularities in the Research of Contemporary Childhood: Pedagogical-Psychological Perspective

nije evidentirano

contemporary childhood, pedagogy, psychology, qualitative methodology, quantitative methodology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

42-43.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood

Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina

Zadar:

978-953-331-321-4

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija: Nova promišljanja o djetinjstvu

predavanje

04.06.2021-05.06.2021

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija