Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste (CROSBI ID 295384)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pološki Vokić, Nina ; Mostarac, Vinko Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 341-357. doi: 10.32910/ep.72.3.1

Podaci o odgovornosti

Pološki Vokić, Nina ; Mostarac, Vinko

hrvatski

Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste

Rad empirijski istražuje obilježja i dimenzije koje poslodavce čine poželjnijima za najmlađu generaciju visokoobrazovanih ekonomista u Hrvatskoj, s obzirom na manjak istraživanja u ovom području. Također, istraženo je u kojoj je mjeri smisleno segmentirati signale koje poslodavci odašilju na tržište rada kako bi privukli pripadnike najmlađe generacije visokoobrazovanih ekonomista različitih socio- demografskih obilježja. Anketno istraživanje provedeno na uzorku 407 studenata sveučilišnih diplomskih studija korištenjem „Skale privlačnosti poslodavca“ Berthona, Ewinga i Haha (2005) je ukazalo da ispitanici preferiraju „Razvojnu dimenziju“ privlačnosti poslodavca. Dodatno, na temelju inferencijalne statistike zaključeno je da su dimenzije privlačnosti poslodavaca univerzalne, odnosno da u značajnoj mjeri ne ovise o socio- demografskim obilježjima ispitanika. Proizlazi da poslodavci koji žele privući i/ili zadržati u organizaciji visoko-obrazovane ekonomiste mlađih generacija trebaju istima osiguravati prilike za osobni i profesionalni razvoj, bez obzira kojem segmentu prema svojim osobnim obilježjima oni pripadaju.

izgradnja marke poslodavca, privlačnost poslodavca, obilježja/dimenzije privlačnosti poslodavca, socio-demografska obilježja pojedinca, ekonomisti, Hrvatska, Skala privlačnosti poslodavca

nije evidentirano

engleski

Employer attractiveness attributes and dimensions for economists

nije evidentirano

employer branding, employer attractiveness, employer attractiveness attributes/dimensions, socio-demographic characteristics of individuals, economists, Croatia, Employer attractiveness scale

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72 (3)

2021.

341-357

objavljeno

0424-7558

1848-9494

10.32910/ep.72.3.1

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost