Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste (CROSBI ID 295384)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pološki Vokić, Nina ; Mostarac, Vinko
hrvatski
Obilježja i dimenzije privlačnosti poslodavaca za ekonomiste
Rad empirijski istražuje obilježja i dimenzije koje poslodavce čine poželjnijima za najmlađu generaciju visokoobrazovanih ekonomista u Hrvatskoj, s obzirom na manjak istraživanja u ovom području. Također, istraženo je u kojoj je mjeri smisleno segmentirati signale koje poslodavci odašilju na tržište rada kako bi privukli pripadnike najmlađe generacije visokoobrazovanih ekonomista različitih socio- demografskih obilježja. Anketno istraživanje provedeno na uzorku 407 studenata sveučilišnih diplomskih studija korištenjem „Skale privlačnosti poslodavca“ Berthona, Ewinga i Haha (2005) je ukazalo da ispitanici preferiraju „Razvojnu dimenziju“ privlačnosti poslodavca. Dodatno, na temelju inferencijalne statistike zaključeno je da su dimenzije privlačnosti poslodavaca univerzalne, odnosno da u značajnoj mjeri ne ovise o socio- demografskim obilježjima ispitanika. Proizlazi da poslodavci koji žele privući i/ili zadržati u organizaciji visoko-obrazovane ekonomiste mlađih generacija trebaju istima osiguravati prilike za osobni i profesionalni razvoj, bez obzira kojem segmentu prema svojim osobnim obilježjima oni pripadaju.
izgradnja marke poslodavca, privlačnost poslodavca, obilježja/dimenzije privlačnosti poslodavca, socio-demografska obilježja pojedinca, ekonomisti, Hrvatska, Skala privlačnosti poslodavca
nije evidentirano
engleski
Employer attractiveness attributes and dimensions for economists
nije evidentirano
employer branding, employer attractiveness, employer attractiveness attributes/dimensions, socio-demographic characteristics of individuals, economists, Croatia, Employer attractiveness scale
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72 (3)
2021.
341-357
objavljeno
0424-7558
1848-9494
10.32910/ep.72.3.1
Povezanost rada
Ekonomija