Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza identiteta marke usluge (CROSBI ID 295239)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Jukić, Dinko ; Dunković, Božica Analiza identiteta marke usluge // Poslovna izvrsnost, 15 (2021), 1; 107-126. doi: 10.22598/pi-be/2021.15.1.107

Podaci o odgovornosti

Jukić, Dinko ; Dunković, Božica

hrvatski

Analiza identiteta marke usluge

U radu se provodi raščlamba karakteristika identiteta marke. Najprije se definira pojam identiteta marke, a potom se redefinira, analizira i sintetizira pojam imidža marke. Identitet i imidž marke prikazuju se s komunikacijskog i semiotičkog aspekta i komparira s ulogom mita i samopredodžbe potrošača. Cilj je istražiti, predstaviti i analizirati identitet i imidž marke usluge sukladno potrošačevoj paradigmi. Rad se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu analizira se identitet marke sa semiotičkog i psihološkog aspekta, a u drugom dijelu se raspravlja i analizira sadržaj imidža marke. Na kraju se raspravlja o doživljenoj kvaliteti usluge. Marka je ponajprije potrošačka impresija pa tek potom spoznajna vrijednost. Izgradnja marke podrazumijeva stvaranje razlike, a stvaranje se odvija pomoću mentalnih struktura potrošača. Imidž promatramo kao rezultat komunikacijskog procesa, ali i kao potrošačku predodžbu i iskustvo. Imidž usluge stvaraju podjednako zaposlenici i neposredno iskustvo potrošača. Zaključuje se da uloga doživljene kvalitete usluge proizlazi iz zadovoljstva potrošača i imidža poduzeća.

marka ; identitet ; imidž ; potrošač ; usluga

Indeksiran u bazama: ProQuest; DOAJ; RePEc

engleski

Service Brand Identity Analysis

nije evidentirano

brand ; identity ; image ; customer ; service.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (1)

2021.

107-126

objavljeno

1846-3355

1848-9060

10.22598/pi-be/2021.15.1.107

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice