Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1130319

Analiza identiteta marke usluge


Jukić, Dinko; Dunković, Božica
Analiza identiteta marke usluge // Poslovna izvrsnost, 15 (2021), 1; 107-126 doi:10.22598/pi-be/2021.15.1.107 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1130319 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza identiteta marke usluge
(Service Brand Identity Analysis)

Autori
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 15 (2021), 1; 107-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marka ; identitet ; imidž ; potrošač ; usluga
(brand ; identity ; image ; customer ; service.)

Sažetak
U radu se provodi raščlamba karakteristika identiteta marke. Najprije se definira pojam identiteta marke, a potom se redefinira, analizira i sintetizira pojam imidža marke. Identitet i imidž marke prikazuju se s komunikacijskog i semiotičkog aspekta i komparira s ulogom mita i samopredodžbe potrošača. Cilj je istražiti, predstaviti i analizirati identitet i imidž marke usluge sukladno potrošačevoj paradigmi. Rad se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu analizira se identitet marke sa semiotičkog i psihološkog aspekta, a u drugom dijelu se raspravlja i analizira sadržaj imidža marke. Na kraju se raspravlja o doživljenoj kvaliteti usluge. Marka je ponajprije potrošačka impresija pa tek potom spoznajna vrijednost. Izgradnja marke podrazumijeva stvaranje razlike, a stvaranje se odvija pomoću mentalnih struktura potrošača. Imidž promatramo kao rezultat komunikacijskog procesa, ali i kao potrošačku predodžbu i iskustvo. Imidž usluge stvaraju podjednako zaposlenici i neposredno iskustvo potrošača. Zaključuje se da uloga doživljene kvalitete usluge proizlazi iz zadovoljstva potrošača i imidža poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Napomena
Indeksiran u bazama: ProQuest; DOAJ; RePEc



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Božica Dunković (autor)

Avatar Url Dinko Jukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Dinko; Dunković, Božica
Analiza identiteta marke usluge // Poslovna izvrsnost, 15 (2021), 1; 107-126 doi:10.22598/pi-be/2021.15.1.107 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Jukić, D. & Dunković, B. (2021) Analiza identiteta marke usluge. Poslovna izvrsnost, 15 (1), 107-126 doi:10.22598/pi-be/2021.15.1.107.
@article{article, year = {2021}, pages = {107-126}, DOI = {10.22598/pi-be/2021.15.1.107}, keywords = {marka, identitet, imid\v{z}, potro\v{s}a\v{c}, usluga}, journal = {Poslovna izvrsnost}, doi = {10.22598/pi-be/2021.15.1.107}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1846-3355}, title = {Analiza identiteta marke usluge}, keyword = {marka, identitet, imid\v{z}, potro\v{s}a\v{c}, usluga} }
@article{article, year = {2021}, pages = {107-126}, DOI = {10.22598/pi-be/2021.15.1.107}, keywords = {brand, identity, image, customer, service.}, journal = {Poslovna izvrsnost}, doi = {10.22598/pi-be/2021.15.1.107}, volume = {15}, number = {1}, issn = {1846-3355}, title = {Service Brand Identity Analysis}, keyword = {brand, identity, image, customer, service.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font