Analiza identiteta marke usluge (CROSBI ID 295239)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica
hrvatski
Analiza identiteta marke usluge
U radu se provodi raščlamba karakteristika identiteta marke. Najprije se definira pojam identiteta marke, a potom se redefinira, analizira i sintetizira pojam imidža marke. Identitet i imidž marke prikazuju se s komunikacijskog i semiotičkog aspekta i komparira s ulogom mita i samopredodžbe potrošača. Cilj je istražiti, predstaviti i analizirati identitet i imidž marke usluge sukladno potrošačevoj paradigmi. Rad se sastoji od tri dijela. U prvom dijelu analizira se identitet marke sa semiotičkog i psihološkog aspekta, a u drugom dijelu se raspravlja i analizira sadržaj imidža marke. Na kraju se raspravlja o doživljenoj kvaliteti usluge. Marka je ponajprije potrošačka impresija pa tek potom spoznajna vrijednost. Izgradnja marke podrazumijeva stvaranje razlike, a stvaranje se odvija pomoću mentalnih struktura potrošača. Imidž promatramo kao rezultat komunikacijskog procesa, ali i kao potrošačku predodžbu i iskustvo. Imidž usluge stvaraju podjednako zaposlenici i neposredno iskustvo potrošača. Zaključuje se da uloga doživljene kvalitete usluge proizlazi iz zadovoljstva potrošača i imidža poduzeća.
marka ; identitet ; imidž ; potrošač ; usluga
Indeksiran u bazama: ProQuest; DOAJ; RePEc
engleski
Service Brand Identity Analysis
nije evidentirano
brand ; identity ; image ; customer ; service.
nije evidentirano