Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoška važnost kreativnosti u nastavi engleskoga jezika (CROSBI ID 703795)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Jukić, Tonća ; Knezović, Ana Pedagoška važnost kreativnosti u nastavi engleskoga jezika // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice Split, Hrvatska, 27.05.2021-28.05.2021

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tonća ; Knezović, Ana

hrvatski

Pedagoška važnost kreativnosti u nastavi engleskoga jezika

Kreativnost je postala neizostavan čimbenik u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu koji osposobljava pojedince za neizvjesnu budućnost. U radu se kreativnost razmatra u nastavi engleskoga jezika, a prikazuje se istraživanje provedeno na uzorku učitelja engleskoga jezika i studenata Filozofskog fakulteta u Splitu. S ciljem utvrđivanja mogućih razlika u studentskim i učiteljskim procjenama pedagoške važnosti kreativnosti u nastavi engleskoga jezika u istraživanje se krenulo od nul- hipoteze. Rezultati su pokazali da učitelji i studenti u prosjeku procjenjuju kreativnost prilično važnom u nastavi engleskoga jezika, a t-testom za nezavisne uzorke je utvrđeno da nema statistički značajne razlike u njihovim procjenama. Dobiveni rezultati razmotreni su u kontekstu suvremene nastave i odražavanja implicitnih teorija na praktično djelovanje učitelja.

implicitne teorije, suvremena nastava, pedagoška praksa

nije evidentirano

engleski

Pedagogical importance of creativity in English language teaching

nije evidentirano

contemporary teaching, implicit theories, pedagogical practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

predavanje

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija