Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji (CROSBI ID 703740)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tolić, Ivan ; Vuković, Dijana ; Kreber, Josipa
hrvatski
Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji
Ponašanje potrošača definira se kao način na koji kupci biraju i kupuju proizvode ili usluge kako bi zadovoljili svoje potrebe. Rad će se baviti čimbenicima ponašanja potrošača, odnosno kulturalnim, društvenim, osobnim i psihološkim čimbenicima, te će se objasniti proces kupnje koji se sastoji od pet faza. Kroz čitav rad provlači se pojam impulzivne kupnje, što znači impulzivna kupnja i koji su čimbenici koji najviše utječu da do takve kupnje dođe. Impulzivna kupnja najjednostavnije se definira kao neplanirana kupnja, no ona je puno više od toga. Također će se definirati teorija traženja uzbuđenja, kao i teorija doživljaja. Rad će se baviti i marketingom, odnosno marketinškim strategijama koje utječu na impulzivnu kupnju.
ponašanje potrošača, impulzivna kupnja, traženje uzbuđenja, marketinške strategije
nije evidentirano
engleski
Marketing strategies in order to create an impulsive purchase at retail
nije evidentirano
consumer behavior, impulsive shopping, excitement pursuit, marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
140-167.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead
Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko
Mostar: Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ECSA BiH)
978-9926-8164-6-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096