Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1129985

Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji


Tolić, Ivan; Vuković, Dijana; Kreber, Josipa
Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji // Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead / Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar, Bosna i Hercegovina: Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ESCA), 2019. str. 140-167 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1129985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji
(Marketing strategies in order to create an impulsive purchase at retail)

Autori
Tolić, Ivan ; Vuković, Dijana ; Kreber, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead / Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko - Mostar, Bosna i Hercegovina : Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ESCA), 2019, 140-167

ISBN
978-9926-8164-6-9

Skup
II International ConferenceEconomic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 29.- 30.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponašanje potrošača, impulzivna kupnja, traženje uzbuđenja, marketinške strategije
(consumer behavior, impulsive shopping, excitement pursuit, marketing strategy)

Sažetak
Ponašanje potrošača definira se kao način na koji kupci biraju i kupuju proizvode ili usluge kako bi zadovoljili svoje potrebe. Rad će se baviti čimbenicima ponašanja potrošača, odnosno kulturalnim, društvenim, osobnim i psihološkim čimbenicima, te će se objasniti proces kupnje koji se sastoji od pet faza. Kroz čitav rad provlači se pojam impulzivne kupnje, što znači impulzivna kupnja i koji su čimbenici koji najviše utječu da do takve kupnje dođe. Impulzivna kupnja najjednostavnije se definira kao neplanirana kupnja, no ona je puno više od toga. Također će se definirati teorija traženja uzbuđenja, kao i teorija doživljaja. Rad će se baviti i marketingom, odnosno marketinškim strategijama koje utječu na impulzivnu kupnju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (autor)

Avatar Url Ivan Tolić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Tolić, Ivan; Vuković, Dijana; Kreber, Josipa
Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji // Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead / Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar, Bosna i Hercegovina: Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ESCA), 2019. str. 140-167 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tolić, I., Vuković, D. & Kreber, J. (2019) Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji. U: Kadrija, H. & Kandžija, V. (ur.)Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead.
@article{article, year = {2019}, pages = {140-167}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, impulzivna kupnja, tra\v{z}enje uzbu\djenja, marketin\v{s}ke strategije}, isbn = {978-9926-8164-6-9}, title = {Marketin\v{s}ke strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, impulzivna kupnja, tra\v{z}enje uzbu\djenja, marketin\v{s}ke strategije}, publisher = {Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ESCA)}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, year = {2019}, pages = {140-167}, keywords = {consumer behavior, impulsive shopping, excitement pursuit, marketing strategy}, isbn = {978-9926-8164-6-9}, title = {Marketing strategies in order to create an impulsive purchase at retail}, keyword = {consumer behavior, impulsive shopping, excitement pursuit, marketing strategy}, publisher = {Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ESCA)}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font