Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji (CROSBI ID 703740)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tolić, Ivan ; Vuković, Dijana ; Kreber, Josipa Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji // Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead / Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko (ur.). Mostar: Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ECSA BiH), 2019. str. 140-167

Podaci o odgovornosti

Tolić, Ivan ; Vuković, Dijana ; Kreber, Josipa

hrvatski

Marketinške strategije u funkciji stvaranja impulzivne kupnje u maloprodaji

Ponašanje potrošača definira se kao način na koji kupci biraju i kupuju proizvode ili usluge kako bi zadovoljili svoje potrebe. Rad će se baviti čimbenicima ponašanja potrošača, odnosno kulturalnim, društvenim, osobnim i psihološkim čimbenicima, te će se objasniti proces kupnje koji se sastoji od pet faza. Kroz čitav rad provlači se pojam impulzivne kupnje, što znači impulzivna kupnja i koji su čimbenici koji najviše utječu da do takve kupnje dođe. Impulzivna kupnja najjednostavnije se definira kao neplanirana kupnja, no ona je puno više od toga. Također će se definirati teorija traženja uzbuđenja, kao i teorija doživljaja. Rad će se baviti i marketingom, odnosno marketinškim strategijama koje utječu na impulzivnu kupnju.

ponašanje potrošača, impulzivna kupnja, traženje uzbuđenja, marketinške strategije

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies in order to create an impulsive purchase at retail

nije evidentirano

consumer behavior, impulsive shopping, excitement pursuit, marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

140-167.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Economic system of the European Union and Accession of the Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead

Kadrija, Hodžić ; Kandžija, Vinko

Mostar: Asocijacija za studije Europske zajednice u Bosni i Hercegovini (ECSA BiH)

978-9926-8164-6-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija