Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU (CROSBI ID 295153)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grudić Kvasić, Sanda ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, XXVIII (2019), 2; 499-514

Podaci o odgovornosti

Grudić Kvasić, Sanda

hrvatski

ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIKA KAO PREDIKTOR ORGANIZACIJSKE USPJEŠNOSTI U HOTELIJERSTVU

Zadovoljstvo zaposlenika danas se smatra jednim od ključnih čimbenika organizacijske uspješnosti. Budući da je toj temi pridana nedovoljna pozornost u literaturi na području hotelijerstva, svrha je ovog rada sadržana u analizi utjecaja zadovoljstva zaposlenika na financijsku i operativnu uspješnost hotelskih organizacija, ispitujući pritom moderacijsku ulogu staža i obavljanja posla koji zahtijeva izravan kontakt s hotelskim gostima. Testiranje hipoteza rada izvršeno je primjenom regresijske analize. Rezultati empirijskog istraživanja, provedenog na uzorku od 226 hotelskih zaposlenika, potvrdili su pozitivan utjecaj zadovoljstva zaposlenika na financijsku i operativnu organizacijsku uspješnost. Pritom se značajnom pokazala samo moderatorska uloga varijable staža, koja pozitivno utječe na vezu između zadovoljstva zaposlenika i financijske uspješnosti. Rezultati istraživanja pridonose literaturi na području hotelskog menadžmenta, odnosno boljem razumijevanju povezanosti zadovoljstva zaposlenika i poslovnog uspjeha organizacija u hotelijerstvu. Implikacije za menadžment poslovnih subjekata u hotelijerstvu u prvom se redu odnose na nužnost mjerenja ne samo financijske već i operativne uspješnosti te na provedbu aktivnosti menadžmenta ljudskih resursa koje pridonose zadovoljstvu i zadržavanju zaposlenika.

zadovoljstvo zaposlenika, organizacijska uspješnost, hotelijerstvo, organizacijsko ponašanje, menadžment ljudskih resursa.

nije evidentirano

engleski

EMPLOYEE SATISFACTION AS A PREDICTOR OF ORGANISATIONAL PERFORMANCE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY

nije evidentirano

employee satisfaction, organisational performance, hospitality industry, organisational behaviour, human resource management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXVIII (2)

2019.

499-514

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost