Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi kriznog komuniciranja u turizmu (CROSBI ID 295152)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Gluvačević, Dejan ; Grgas, Zvonimir Izazovi kriznog komuniciranja u turizmu Dani kriznog upravljanja, 8 (2015), 1; 867-876

Podaci o odgovornosti

Gluvačević, Dejan ; Grgas, Zvonimir

hrvatski

Izazovi kriznog komuniciranja u turizmu

Turizam je jedan od najbrže rastućih sektora u svijetu, te predstavlja vrlo važan ekonomski i društveni resurs za veliki broj država, regija i gradova. Poput bilo kojeg drugog gospodarskog sektora, tako ni turizam nije neranjiv u slučaju pojave krize. Prirodne katastrofe, tehnološke nesreće, tehnički kvarovi, teroristički napadi, neodgovornost pojedinca ili kolektiva te još mnogo toga može biti uzrok koji će prouzročiti krizu u turizmu. Kako bi se kriza što lakše prebrodili potrebno je za nju biti pripremljen i unaprijed imati razrađene metode za komuniciranje tijekom krize. Ovisno o tome kako ćemo odgovoriti na krizu, o tome može uvelike ovisiti buduća djelatnost pojedinog subjekta u turizmu, neovisno govorimo li o turističkim zajednicama, prijevoznicima, hotelima i ili nekim drugim dionicima koji sudjeluju u turizmu. Svrha ovoga rada je prikazati važnost kriznog komuniciranja u turizmu, kao i najčešće vrste kriza i kriznog komuniciranja u turizmu. Također, autori donose primjere kriznog komuniciranja u turizmu iz svjetske i hrvatske prakse.

Krizno komuniciranje ; Kriza ; Turizam

nije evidentirano

engleski

Challenges of Crisis Communication in tourism

nije evidentirano

Crisis Communication ; Crisis ; Tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2015.

867-876

objavljeno

0000-0000

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice