THE ROLE OF STUDENTS 'KINESIOLOGICAL ACTIVITIES AND INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) IN FORMING LEISURE TIME FOR 8TH GRADE PRIMARY SCHOOL STUDENTS (CROSBI ID 703617)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dubovečak, Ivana ; Prskalo, Ivan
engleski
THE ROLE OF STUDENTS 'KINESIOLOGICAL ACTIVITIES AND INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) IN FORMING LEISURE TIME FOR 8TH GRADE PRIMARY SCHOOL STUDENTS
Na uzorku od 200 učenika od 8. razreda osnovnih škola u Velikoj Gorici (Hrvatska) provedeno je istraživanje s ciljem procjene udjela kinezioloških aktivnosti učenika i korištenja informacijsko- komunikacijskih tehnologija (IKT) u oblikovanju slobodnog vremena učenika 8. razreda osnovne škole. Instrument korišten u istraživanju je vlastiti anketni upitnik. Zavisne varijable kvalitete nastave TZK konstruirane su u ordinalnoj petstupanjskoj skali Likertova tipa. Istraživačka pitanja koja se postavljaju su je li prevalencija korištenja informacijsko- komunikacijske tehnologije i kineziološke aktivnosti u slobodnom vremenu učenika visoko zastupljena, ima li u organiziranju slobodnog vremena učenika veću ulogu korištenje informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) od bavljenja nekom kineziološkom aktivnošću i potiče li korištenje informacijsko- komunikacijske tehnologije (IKT) učenike na veće bavljenje kineziološkim aktivnostima. U obradi podataka korištena je linearna hijerarhijska regresijska analiza (stepwise model), ali u bootstrapped modelu. Također je primijenjen parametrijski One sample t test s kriterijskom vrijednošću medijana na skali. U sklopu linearne hijerarhijske regresijske analize istražen je doprinos navedenih prediktora na zavisnu varijablu (oblikovanje slobodnog vremena učenika). Na temelju dobivenih rezultata može se utvrditi da postoji statistička značajna povezanost između učestalosti korištenja informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) s učestalosti bavljenja nekom kineziološkom aktivnošću te da će korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije potaknuti učenike na veće bavljenje nekom kineziološkom aktivnošću u slobodno vrijeme.
kinesiological activities, information and communication technology, free time, students
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3228-3234.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
15th International Technology, Education and Development Conference
978-84-09-27666-0
2340-1079
Podaci o skupu
15th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2021)
predavanje
08.03.2021-09.03.2021
Valencia, Španjolska