Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand (CROSBI ID 441348)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kuntić, Mirna Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand / Mile Matijević (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kuntić, Mirna

Mile Matijević

hrvatski

Dizajn proces izrade strategije i vizualnog identiteta za modni brand

Vizualni identitet predstavlja jednu od sastavnih cjelina branda proizvoda, usluge ili tvrtke u njegovoj pojavnosti na tržištu. Jedna od primarnih funkcija branda jest pojednostavljenje odabira prilikom kupnje odnosno konzumacije, s obzirom da uspješan brand predstavlja set vrijednosti i karakteristika koje će kupca uvjeriti u ispravnost odabira. U ovom diplomskom radu obrađuju se sastavni dijelovi anatomije branda, njegove strategije te dizajn procesa izrade vizualnog identiteta za brand odjeće. Teorijski dio rada obrađuje sastavne dijelove brand strategije koja se sastoji od svrhe, obećanja i vrijednosti branda, njegovog pozicioniranja u odnosu na ciljnu skupinu, osobnosti te kreiranja sadržaja i priče. Brand strategija manifestira se kroz vizualni identitet branda čiju okosnicu čine logotip, tipografija i boje, a apliciraju se na širok spektar materijala i dodirnih točaka branda s potrošačem. Analizom branda unutar marketinškog miksa stvaraju se smjernice za izradu koncepta te cijelog dizajn procesa koji je potkrijepljen upitnikom usmjerenim na potencijalne kupce a koji ispituje njihov stav o proizvodnoj niši branda, očekivanim vizualnim odrednicama te njihovom utjecaju na kupnju, a u suradnji s zahtjevima klijenta. Nakon razrade dizajn procesa te izrade vizualnog identiteta branda, u zaključku se navode razlozi i smjernice za odabir i kreiranje određenih smjerova unutar procesa stvaranja.

vizualni identitet, brand strategija, marketinški miks, dizajn proces

nije evidentirano

engleski

Design the process of creating a strategy and visual identity for a fashion brand

nije evidentirano

visual identity, brand strategy, marketing mix, design process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti