Analiza estetike dizajna vinskih etiketa (CROSBI ID 441334)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Sadiković, Maja
Mile Matijević
hrvatski
Analiza estetike dizajna vinskih etiketa
Dizajniranjem ambalaže utječe se na proizvodnju i prodaju proizvoda te je iz tog razloga grafički dizajn ambalaže posao kojeg treba shvatiti ozbiljno. Prvi oblici ambalaže su prvenstveno zahtijevali fizičku zaštitu proizvoda, a kako smo kročili u eru marketinškog koncepta poslovanja, ambalaža je mnogo više od toga – ona ima ulogu prepoznatljivosti i promocije. Kako se sve veći broj ljudi u sve većem broju mladih počelo interesirati za vino, piće je poprimilo novu ulogu. Dijeljenje boce s prijateljima, kolegama ili rodbinom više nije samo način stvaranja ugodne i opuštene atmosfere: samo vino postaje izvor susreta s novim ljudima i novih iskustava. Svako vino ima svoju priču, čiji je početak sama etiketa. Pri prvom susretu s bocom vina najčešće opažamo njen izgled i etiketu. Vizualni identitet boce ispričat će priču o vinu, ali i istaknuti bocu među brojnim drugima na policama trgovina. Također, etiketa služi kao identifikacijska iskaznica: ona mora sadržavati podatke koji su zakonski regulirani.
dizajn, ambalaža, estetika
nije evidentirano
engleski
Aesthetics analysis of the wine label design
nije evidentirano
design, packaging, aesthetics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
16.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb