Utjecaj odabira boje na psihofizikalni doživljaj grafičkog proizvoda (CROSBI ID 441331)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Puljiz, Anamarija
Mile Matijević
hrvatski
Utjecaj odabira boje na psihofizikalni doživljaj grafičkog proizvoda
Boja se smatra jednim od najvažnijih elemenata kod izrade svakog grafičkog proizvoda i pravilno korištenje njenih svojstava jedna je od najvažnijih vještina pri prenošenju informacija. U ovom radu cilj je ispitati kakvu percepciju imaju ljudi o sposobnosti utjecaja boje podloge, fotografije i tipografije na privlačenje njihove pažnje i utjecaja na njihove odluke prilikom odabira proizvoda. Dizajniran je novi grafički proizvod kojem su mijenjani najvažniji vizualni elementi, to jest boja pozadine, tipografija i fotografija. Za potrebe istraživanja provedena je anketa doživljaja novog grafičkog proizvoda u ovisnosti o tim elementima.
boja, psihofizika, proizvod, percepcija
nije evidentirano
engleski
The influence of color choice on the psychophysical experience of a graphic product
nije evidentirano
color, psychophysics, product, perception
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
20.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb