Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj odabira boje na psihofizikalni doživljaj grafičkog proizvoda (CROSBI ID 441331)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Puljiz, Anamarija Utjecaj odabira boje na psihofizikalni doživljaj grafičkog proizvoda / Mile Matijević (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Puljiz, Anamarija

Mile Matijević

hrvatski

Utjecaj odabira boje na psihofizikalni doživljaj grafičkog proizvoda

Boja se smatra jednim od najvažnijih elemenata kod izrade svakog grafičkog proizvoda i pravilno korištenje njenih svojstava jedna je od najvažnijih vještina pri prenošenju informacija. U ovom radu cilj je ispitati kakvu percepciju imaju ljudi o sposobnosti utjecaja boje podloge, fotografije i tipografije na privlačenje njihove pažnje i utjecaja na njihove odluke prilikom odabira proizvoda. Dizajniran je novi grafički proizvod kojem su mijenjani najvažniji vizualni elementi, to jest boja pozadine, tipografija i fotografija. Za potrebe istraživanja provedena je anketa doživljaja novog grafičkog proizvoda u ovisnosti o tim elementima.

boja, psihofizika, proizvod, percepcija

nije evidentirano

engleski

The influence of color choice on the psychophysical experience of a graphic product

nije evidentirano

color, psychophysics, product, perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

20.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti