Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama (CROSBI ID 703528)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Polak, Katarina ; Popović, Ana
hrvatski
Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama
Suvremene tendencije u pedagogiji ukazuju na važnost integriranog i projektnog pristupa nastavi, ističući da koreliranjem sadržaja različitih predmeta učenik uspješnije usvaja gradivo. Glazba je oduvijek bila dio nastavnog kurikula, a istraživanja pokazuju da se može uspješno koristiti kao sredstvo za usvajanje sadržaja svih predmeta. Proljetnice (visibabe, jaglaci, ljubice, zvončići, šafrani...), kao vjesnici proljeća, česta su tema u dječjim pjesmicama, a ujedno su i važan sadržaj nastave prirode i društva. U ovom radu istražili smo učestalost pojavljivanja proljetnica u pjesmicama koje se nalaze u udžbenicima za nastavu glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole, te kako bi se te pjesmice mogle povezati sa sadržajima u nastavi prirode i društva. Rad sadrži i prijedloge za realizaciju nastavnih sati prirode i društva s temom proljeća pomoću pjesmica o proljetnicama ; po jedan za svaki od prva tri razreda.
korelacija nastavnih sadržaja ; priroda i društvo ; glazbena kultura ; proljetnice ; dječje pjesme
Rad sadrži i sažetak na engleskom jeziku.
engleski
Correlation of teaching content in nature and society education and music culture: spring flowers in children's songs
nije evidentirano
correlation of teaching content ; nature and society education ; music education ; spring flowers ; children songs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
574-583.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Habuda-Stanić, Mirna
Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-7005-68-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096