Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama (CROSBI ID 703528)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Polak, Katarina ; Popović, Ana Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama // 1. međunarodna studentska GREEN konferencija : zbornik radova = 1st International Students’ GREEN Conference : proceedings / Habuda-Stanić, Mirna (ur.). Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 574-583

Podaci o odgovornosti

Polak, Katarina ; Popović, Ana

hrvatski

Koreliranje sadržaja nastave prirode i društva i glazbene kulture: proljetnice u dječjim pjesmama

Suvremene tendencije u pedagogiji ukazuju na važnost integriranog i projektnog pristupa nastavi, ističući da koreliranjem sadržaja različitih predmeta učenik uspješnije usvaja gradivo. Glazba je oduvijek bila dio nastavnog kurikula, a istraživanja pokazuju da se može uspješno koristiti kao sredstvo za usvajanje sadržaja svih predmeta. Proljetnice (visibabe, jaglaci, ljubice, zvončići, šafrani...), kao vjesnici proljeća, česta su tema u dječjim pjesmicama, a ujedno su i važan sadržaj nastave prirode i društva. U ovom radu istražili smo učestalost pojavljivanja proljetnica u pjesmicama koje se nalaze u udžbenicima za nastavu glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole, te kako bi se te pjesmice mogle povezati sa sadržajima u nastavi prirode i društva. Rad sadrži i prijedloge za realizaciju nastavnih sati prirode i društva s temom proljeća pomoću pjesmica o proljetnicama ; po jedan za svaki od prva tri razreda.

korelacija nastavnih sadržaja ; priroda i društvo ; glazbena kultura ; proljetnice ; dječje pjesme

Rad sadrži i sažetak na engleskom jeziku.

engleski

Correlation of teaching content in nature and society education and music culture: spring flowers in children's songs

nije evidentirano

correlation of teaching content ; nature and society education ; music education ; spring flowers ; children songs

nije evidentirano

Podaci o prilogu

574-583.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Habuda-Stanić, Mirna

Osijek: Prehrambeno tehnološki fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-7005-68-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Biologija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Znanost o umjetnosti