Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijski prikaz imigrantskog poduzetništva u RH. (CROSBI ID 703516)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škokić, Vlatka Medijski prikaz imigrantskog poduzetništva u RH. // Zbornik radova druge Međunarodne znanstveno- stručne konferencije “Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država”, svezak II znanstvene knjige “Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija” / Perić Kaselj, Marina ; Pervan, Josipa ; Knežević, Danijel (ur.). Zagreb: Institut za migracije i narodnost ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, 2021. str. 372-385

Podaci o odgovornosti

Škokić, Vlatka

hrvatski

Medijski prikaz imigrantskog poduzetništva u RH.

Iako u zadnjih nekoliko godina raste akademski interes za imigrantsko poduzetništvo, medijski prikaz imigrantskog poduzetništva je ostao relativno neistražen. Medijski prikazi su od ključne važnosti za sve oblike poduzetništva, jer su studije pokazale da medijski prikazi poduzetništva utječu na razinu poželjnosti poduzetništva kao karijere i oblikuju društvene vrijednosti koje su relevantne za poduzetničku kulturu. Ova preliminarna studija istražuje medijski prikaz imigrantskog poduzetništva na primjeru Republike Hrvatske (RH). RH predstavlja adekvatno okruženje za istraživanje jer je RH posljednjih nekoliko godina suočena sa velikim prilivom imigranata, a većina istraživanja koja je provedena na razini Europske unije i RH, pokazuje da mediji uglavnom prikazuju imigrante negativnim riječima. Analizirani su hrvatski online medijski natpisi o imigrantskom poduzetništvu koristeći se metodom kvalitativne analize sadržaja. Preliminarni rezultati ukazuju na jako nisku medijsku pažnju posvećenu imigrantskim poduzetnicima, dok je ton članaka izuzetno pozitivan. Zajednička nit svim objavljenim člancima je da nastoje razbiti mit o imigrantskim poduzetnicima i dokazati da nisu problematični, da ne kradu poslove, da su se uspjeli integrirati u društvo i da doprinose kulturnoj raznolikosti.

imigranti, imigrantsko poduzetništvo, medijska slika, Hrvatska, kvalitativna analiza sadržaja

nije evidentirano

engleski

Media representations of immigrant entrepreneurship in Croatia

nije evidentirano

imigrants, imigrants entrepreneurship, media representation, Croatia, qualitative content analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

372-385.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Perić Kaselj, Marina ; Pervan, Josipa ; Knežević, Danijel

Zagreb: Institut za migracije i narodnost ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

978-953-6028-55-9

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država“

predavanje

19.05.2021-20.05.2021

Zagreb, Hrvatska; Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija