Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19 (CROSBI ID 295001)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Ivanković, Iva ; Igić, Ivan Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19 // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 39-62. doi: 10.21464/mo.28.1.5

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Iva ; Igić, Ivan

hrvatski

Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19

Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) uključena je u sve društvene slojeve, a njezina se uloga u odgoju i obrazovanju intenzivirala. Spremnost učitelja kao odgojno-obrazovnih profesionalaca ključan je element za uporabu i implementaciju IKT-a u odgojno-obrazovni proces. Iznenadnom pandemijom bolesti COVID-19 učitelji su stavljeni pred zadatak osmišljavanja i provedbe nastave na daljinu. S ciljem utvrđivanja stavova roditelja o uporabi IKT a u takvom obliku nastave tijekom proljeća 2020. godine, provedeno je istraživanje na uzorku od 465 sudionika na području Zagreba. Utvrđeno je da najveći broj sudionika postiže prosječne rezultate koji su iznad srednje vrijednosti, što znači da je njihov stav o uporabi IKT a u provedenoj nastavi na daljinu generalno pozitivan. Pronađene su statistički značajne razlike u pojedinim varijablama stavova o uporabi IKT a u nastavi na daljinu s obzirom na spol, dob i stupanj naobrazbe sudionika, te s obzirom na razred koji djeca sudionika istraživanja polaze. Kvalitativnom analizom pitanja otvorenoga tipa ustanovljena je potreba standardizacije nastave na daljinu u smislu uporabe istih ili sličnih digitalnih alata kako bi se osigurale jednake šanse za sve učenike.

IKT ; e-učenje ; nastava na daljinu ; digitalna nastava ; nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 ; digitalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Attitudes of parents of primary school students of the City of Zagreb on the use of information and communication technology in distance learning during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

ICT ; e-learning ; distance learning ; digital teaching ; teaching during the COVID-19 pandemic ; digital competences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (1)

2021.

39-62

objavljeno

0353-765X

1848-2325

10.21464/mo.28.1.5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost