Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19 (CROSBI ID 295001)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Ivanković, Iva ; Igić, Ivan
hrvatski
Stavovi roditelja osnovnoškolskih učenika Grada Zagreba o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti COVID-19
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) uključena je u sve društvene slojeve, a njezina se uloga u odgoju i obrazovanju intenzivirala. Spremnost učitelja kao odgojno-obrazovnih profesionalaca ključan je element za uporabu i implementaciju IKT-a u odgojno-obrazovni proces. Iznenadnom pandemijom bolesti COVID-19 učitelji su stavljeni pred zadatak osmišljavanja i provedbe nastave na daljinu. S ciljem utvrđivanja stavova roditelja o uporabi IKT a u takvom obliku nastave tijekom proljeća 2020. godine, provedeno je istraživanje na uzorku od 465 sudionika na području Zagreba. Utvrđeno je da najveći broj sudionika postiže prosječne rezultate koji su iznad srednje vrijednosti, što znači da je njihov stav o uporabi IKT a u provedenoj nastavi na daljinu generalno pozitivan. Pronađene su statistički značajne razlike u pojedinim varijablama stavova o uporabi IKT a u nastavi na daljinu s obzirom na spol, dob i stupanj naobrazbe sudionika, te s obzirom na razred koji djeca sudionika istraživanja polaze. Kvalitativnom analizom pitanja otvorenoga tipa ustanovljena je potreba standardizacije nastave na daljinu u smislu uporabe istih ili sličnih digitalnih alata kako bi se osigurale jednake šanse za sve učenike.
IKT ; e-učenje ; nastava na daljinu ; digitalna nastava ; nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 ; digitalne kompetencije
nije evidentirano
engleski
Attitudes of parents of primary school students of the City of Zagreb on the use of information and communication technology in distance learning during the COVID-19 pandemic
nije evidentirano
ICT ; e-learning ; distance learning ; digital teaching ; teaching during the COVID-19 pandemic ; digital competences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija