Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža (CROSBI ID 441300)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Barić-Šelmić, Snježana
Pavić, Željko ; Badurina, Boris
hrvatski
Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža
Disertacija se bavi temom vrijednosnih razlika između generacijskih kohorti te pitanjem kako te vrijednosti utječu na motivaciju korištenja novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Osnovni je cilj disertacije analizirati vrijednosne razlike između različitih generacijskih kohorti te utvrditi kako navedene razlike utječu na zadovoljavanje potreba na internetskim društvenim mrežama, tj. razlikuju li se potrebe u generacijskom smislu. Kako iz vrijednosti slijede potrebe, a time i pretpostavljene razlike u upotrebi internetskih društvenih mreža, u glavnoj hipotezi rada tvrdi se kako će mlađe generacije („Y“ i „Z“) biti otvorenije prema novim tehnologijama, a da će starije generacije („X“ i „Baby Boom“) imati konzervativniji i oprezniji pristup kada su u pitanju promjene pa tako i prihvaćanje novih medija. Empirijsko istraživanje obuhvaća analizu generacijskih kohorti i njihove vrijednosti prema Schwartzovoj teoriji vrijednosti, kao i analizu generacijskih razlika u korištenju internetskih društvenih mreža te vrsta potreba koje se na njima zadovoljavaju.
generacije, internetske društvene mreže, novi mediji, umrežavanje, vrijednosti, zadovoljstvo
nije evidentirano
engleski
Generational value differences and their impact on the use of Social Networking Sites
nije evidentirano
social media, generations, media content, new media, networking, values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
251
08.03.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek