Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža (CROSBI ID 441300)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Barić-Šelmić, Snježana Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža / Pavić, Željko ; Badurina, Boris (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2021

Podaci o odgovornosti

Barić-Šelmić, Snježana

Pavić, Željko ; Badurina, Boris

hrvatski

Generacijske vrijednosne razlike i njihov utjecaj na upotrebu društvenih mreža

Disertacija se bavi temom vrijednosnih razlika između generacijskih kohorti te pitanjem kako te vrijednosti utječu na motivaciju korištenja novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Osnovni je cilj disertacije analizirati vrijednosne razlike između različitih generacijskih kohorti te utvrditi kako navedene razlike utječu na zadovoljavanje potreba na internetskim društvenim mrežama, tj. razlikuju li se potrebe u generacijskom smislu. Kako iz vrijednosti slijede potrebe, a time i pretpostavljene razlike u upotrebi internetskih društvenih mreža, u glavnoj hipotezi rada tvrdi se kako će mlađe generacije („Y“ i „Z“) biti otvorenije prema novim tehnologijama, a da će starije generacije („X“ i „Baby Boom“) imati konzervativniji i oprezniji pristup kada su u pitanju promjene pa tako i prihvaćanje novih medija. Empirijsko istraživanje obuhvaća analizu generacijskih kohorti i njihove vrijednosti prema Schwartzovoj teoriji vrijednosti, kao i analizu generacijskih razlika u korištenju internetskih društvenih mreža te vrsta potreba koje se na njima zadovoljavaju.

generacije, internetske društvene mreže, novi mediji, umrežavanje, vrijednosti, zadovoljstvo

nije evidentirano

engleski

Generational value differences and their impact on the use of Social Networking Sites

nije evidentirano

social media, generations, media content, new media, networking, values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

251

08.03.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija