Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelj-između tradicije i suvremenosti (CROSBI ID 20610)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | domaća recenzija

Učitelj-između tradicije i suvremenosti / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.) Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021

Podaci o odgovornosti

Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines

hrvatski

Učitelj-između tradicije i suvremenosti

Kao središnji događaj posvećen znanstvenom promišljanju učiteljskog poziva, 24. i 25. svibnja 2019. godine, održani su 6. Dani Šime i Ante Starčevića, tradicionalni znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, pod nazivom Učitelj-između tradicije i suvremenosti/ The Teacher: Between Tradition and Modernity, kojim je obilježena 100. obljetnica učiteljskog obrazovanja u Gospiću i Lici. Radovi objavljeni u Zborniku, iznjedreni iz izlaganja okupljenih u četiri sesije, svjedoče raznolikost promišljanja učiteljskog poziva temeljenog na kreativnosti, istraživačkom duhu, odgovornosti, uvažavanju tradicijskih vrijednosti, ali i okrenutosti izazovima suvremenih odgojnih i obrazovnih stremljenja. Uz dva plenarna izlaganja, ostali radovi tematski se uklapaju u četiri podteme znanstvenog skupa: Humanistička motrišta učiteljskog poziva, Kompetentnost suvremenog učitelja, Interdisciplinarnost na učiteljskom studiju i odgojno-obrazovnoj praksi te Poučavanje prirodoslovlja u kontekstu globalnih promjena.

učitelj, tradicija, suvremenost, interdisciplinarnost

nije evidentirano

engleski

The Teacher: Between Tradition and Modernity

nije evidentirano

teacher, tradition, modernity, interdisciplinarity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Gospić: Sveučilište u Zadru

2021.

978-953-331-325-2

520

objavljeno

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Interdisciplinarno umjetničko polje