Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije (CROSBI ID 703366)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Hošnjak, Ana Marija ; Ilić, Boris ; Kurtović, Biljana ; Ledinski Fičko, Sanja ; Smrekar, Martina Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije // Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova / Rotim, Krešimir (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021. str. 12-12

Podaci o odgovornosti

Hošnjak, Ana Marija ; Ilić, Boris ; Kurtović, Biljana ; Ledinski Fičko, Sanja ; Smrekar, Martina

hrvatski

Izazovi u obrazovanju zdravstvenih profesija u kontekstu COVID-19 pandemije

U proteklih godinu dana, kao posljedica pandemije posljednjim sojem koronavirusa, sustavi obrazovanja medicinskih sestara i drugih zdravstvenih profesija doživjeli su značajnu promjenu u smislu razvoja nastave na daljinu te povećanja uporabe suvremenih digitalnih alata i platformi za e-nastavu. Obrazovanje na daljinu, prethodno percipirano gotovo isključivo kao suplement direktnoj nastavi, postalo je u vrlo kratkom razdoblju primarni način obrazovanja, zamjenjujući tako u cijelosti tradicionalan oblik održavanja nastave. Osim nužnih promjena u metodici i dinamici održavanja nastave, ubrzanoj asimilaciji znanja o uporabi novih komunikacijskih, edukacijskih i drugih alata – kao značajan izazov nametnula se i mogućnost pristupa nastavnom sadržaju, uvelike ovisna o individualnim resursima dionika. Kao jedna od glavnih prepreka u pristupu nastavnom sadržaju ističu se ograničena dostupnost tehnologije te kvalitetnog širokopojasnog pristupa internetu. Uz navedeno, dodatan izazov posebice vidljiv u obrazovanju medicinskih sestara i drugih zdravstvenih profesija jest usvajanje specifičnih manualnih vještina, za koje u ovom trenutku ne postoji adekvatne alternative praktičnoj nastavi u kabinetima, praktikumima i kliničkim radilištima. Usprkos brojnim razarajućim socioekonomskim i zdravstvenim posljedicama koje je ostavila za sobom, pandemija COVID-19 neosporno je postala katalizator promjena u obrazovanju. Iako je za očekivati da će se određeni novo razvijeni modaliteti održavanja nastave na daljinu nastaviti i u post-pandemijskom razdoblju, direktna nastava ostati će i nadalje primarni model obrazovanja kada je riječ o usvajanju praktičnih vještina.

tercijarno obrazovanje ; obrazovni sustav ; obrazovanje medicinskih sestara ; COVID-19

nije evidentirano

engleski

Challenges in healthcare education in context of COVID-19 pandemic

nije evidentirano

tertiary education ; educational system ; nursing education ; COVID-19

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-12.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Crisis management in nursing and healthcare: knjiga sažetaka radova

Rotim, Krešimir

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

978-953-6239-74-0

Podaci o skupu

20. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 6. konferencija zdravstvenih profesija

poster

06.05.2021-07.05.2021

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Kliničke medicinske znanosti, Obrazovne znanosti