Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena SNSQUAL modela u mjerenju kvalitete društvenih mreža (CROSBI ID 294848)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Marković, Suzana Primjena SNSQUAL modela u mjerenju kvalitete društvenih mreža // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 131-141. doi: https://doi.org/10.31784/zvr.9.1.8

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana

hrvatski

Primjena SNSQUAL modela u mjerenju kvalitete društvenih mreža

Društvene mreže postale su važan alat za prijenos informacija i povezivanje pojedinaca. Iako ne postoji dobna granica za korištenje društvenih mreža, najčešće ih koristi mlađa populacija. Pregled literature pokazuje da postoji niz istraživanja kvalitete usluga u on-line okruženju, ali su rijetka ona koja istražuju kvalitetu društvenih mreža. U ovom je istraživanju, u svrhu mjerenja kvalitete društvenih mreža, testirana primjena SNSQUAL modela, kojeg su razvili Phillips et al. (2016). Model obuhvaća varijable koje opisuju jednostavnost korištenja, povjerenje, personalizaciju, pouzdanost i integraciju usluga na društvenim mrežama. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata, te je prikupljen 341 ispravno ispunjen anketni upitnik. Prikupljeni podaci su analizirani primjenom metoda deskriptivne statističke analize, faktorske analize i analize pouzdanosti. Rezultati istraživanja ukazuju na visoku razinu percipirane kvalitete društvenih mreža. Ujedno se kvaliteta društvenih mreža u Hrvatskoj percipira kroz sljedeće dimenzije: informacije, jednostavnost korištenja, pouzdanost i sigurnost, integriranost i prilagođavanje.

: kvaliteta e-usluge, SNSQUAL, društvene mreže, mjerenje, faktorska analiza

nije evidentirano

engleski

APPLICATION OF SNSQUAL MODEL IN MEASUREMENT OF SOCIAL NETWORK QUALITY

nije evidentirano

: e-service quality, SNSQUAL, social networks, measurement, factor analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2021.

131-141

objavljeno

1848-1299

1849-1723

https://doi.org/10.31784/zvr.9.1.8

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice