Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020. (CROSBI ID 441218)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomašković, Ana Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020. / Balabanić, Ivan ; Plenković, Mateja (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Tomašković, Ana

Balabanić, Ivan ; Plenković, Mateja

hrvatski

Populizam u političkim kampanjama – primjer izborne kampanje za predsjednika Republike Hrvatske 2020.

Ovaj rad istražuje prisutnost populističke retorike i populističkog komunikacijskog stila u govoru jedanaestero kandidata, proučavanom kroz televizijska sučeljavanja. Teorijskom podlogom definirani su populizam i indikatori populizma, zatim društvene i političke okolnosti koje doprinose jačanju populizma te potom mediji i karakteristike predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj. Uz postavljene ciljeve istraživanja u empirijskom dijelu rada kvalitativna analiza sadržaja televizijskih sučeljavanja je korištena je kao istraživačka metoda. Rezultati su pokazali da je od osam korištenih tema uvodno obraćanje najčešće bio isticanje osobnih kvaliteta. Korištenju populističke retorike i populističkog komunikacijskog stila skloniji su bili stranački kandidati. Populizam se koristio više u sučeljavanjima za drugi krug, odnosno, više se koristila retorika i na privatnim medijima nego na javnom. No, populistički komunikacijski stil bio je prisutniji na javnom mediju, nego li na privatnim. S obzirom na Milanovića i Grabar-Kitarović istraživanje je pokazalo da je Milanović bio skloniji koristiti populistički komunikacijski stil, posebno tijekom drugog kruga čime je njegov govor bio više populistički.

populizam, izborna kampanja za predsjednika, televizijska sučeljavanja

nije evidentirano

engleski

Populism in political campaigns – an example of the election campaign for the President of the Republic of Croatia 2020.

nije evidentirano

populism, presidential election campaign, television debates

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

25.03.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija