Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Krizno komuniciranje tijekom pandemije COVID-19 u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 703177)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bašić Jelić, Branka ; Markotić, Ivan ; Mihaljević, Branko Krizno komuniciranje tijekom pandemije COVID-19 u Republici Hrvatskoj // 20. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 6. konferencija zdravstvenih profesija: Crisis management in nursing and healthcare - knjiga sažetaka radova / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna et al. (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021. str. 2-2

Podaci o odgovornosti

Bašić Jelić, Branka ; Markotić, Ivan ; Mihaljević, Branko

hrvatski

Krizno komuniciranje tijekom pandemije COVID-19 u Republici Hrvatskoj

Pandemija COVID-19 je zdravstven, ekonomska, korporativna i politička kriza koja se brzo razvija i razlikuje se od svih kriznih situacija s kojima smo se do sada suočavali. No, neki izazovi su nam ostali gotovo isti kao i u kriznim situacijama koje su nas ranije pogađale. Navedene izazove možemo grupirati u tri skupine: prvi izazov je krizna komunikacija koja je uvijek unutarnji problem pogođene organizacije, tako je i sada tijekom pandemije COVID-19 ; drugi izazov je interna komunikacija koju u kriznim situacijama trebaju voditi članovi kriznog komunikacijskog tima, jedino se na taj način ne gubi empatija koja je posebno važna u svim kriznim situacijama ; i treći izazov je poslovna i komunikacijska strategija bez kojih je nemoguće jasno i učinkovito komunicirati u kriznim situacijama. Krizno komuniciranje je vrlo kompleksno područje javnog komuniciranja općenito. Ono podrazumijeva komunikaciju pojedinca, organizacije i institucije s javnostima tijekom kriznih situacija. Glavni cilj kriznog komuniciranja je sprječavanje poteškoća za nesmetano djelovanje organizacije ili institucije. U kriznom komuniciranju važno je imati osobu koja će biti glavni nositelj komunikacije. Tijekom trajanja pandemije COVID – 19 javnost u Republici Hrvatskoj je uplašena, zbunjena, informirana, dezinformirana i zastrašena? Pitanje pandemije COVID – 19 je eminentno političko pitanje, koje po kompleksnosti nadilazi banalno isticanje gole moći, te zahtijeva smještanje države kao glavnog aktera njegovih motiva i interesa u širi kontekst. Pandemija COVID – 19 utjecala je na sve aspekte naših života, no mi pandemiju za sada promatramo3 primarno u njenom zdravstvenom aspektu. Situacija je, izrazito izazovna i problem je što cijelo vrijeme slušamo kako postoje potpuno oprečni stavovi struke. Dakle epidemiolozi, mikrobiolozi, infektolozi i sve uključene zdravstvene struke iznose često vrlo oprečne stavove o trenutnoj kriznoj situaciji. Krajnje je vrijeme da se u javnim službama i institucijama shvati važnost kriznog komuniciranja. Cilj rada je istražiti iz javno dostupnih izvora ima li Republika Hrvatska ozbiljnu strategiju kriznog komuniciranja tijekom trajanja pandemije COVID 19.

COVID- 19 ; kriza ; krizno komuniciranje ; pandemija ; zdravstvena kriza

nije evidentirano

engleski

Crisis communication during the COVID-19 pandemic in the Republic of Croatia

nije evidentirano

COVID- 19 ; crisis ; crisis communication ; pandemic ; health crisis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2-2.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Sajko, Tomislav ; Sedić, Biserka ; Madžar, Tomislav ; Jurak, Ivan ; Njegovan Zvonarević, Tatjana ; Županić, Mara ; Čengrić, Tomislav

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

978-953-6239-74-0

Podaci o skupu

20. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 6. konferencija zdravstvenih profesija

poster

06.05.2021-07.05.2021

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti