Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u instrumentalnoj glazbenoj nastavi (CROSBI ID 703173)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u instrumentalnoj glazbenoj nastavi // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 : Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja = Music Pedagogy in the Context of present and Future Changes 7 : Multidisciplinary Crossroads: Researches in Music Education / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Muzička akademija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 139-157

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u instrumentalnoj glazbenoj nastavi

U 21. stoljeću informacijsko-komunikacijska tehnologija postala je sastavnim dijelom ljudske svakodnevice. S razvojem važnosti tehnologije porastao je i broj znanstvenih istraživanja u okviru kojih su se znanstvenici bavili mogućnostima primjene tehnologije u odgoju i obrazovanju. Rezultati tih istraživanja pokazali su da je primjena tehnologije u nastavi moguća, no ona je još uvijek u svojoj razvojnoj fazi, pogotovo kad je riječ o izvođenju nastave na daljinu. Za glazbeno su obrazovanje rezultati pokazali da informacijsko-komunikacijska tehnologija može biti relevantna za usvajanje potrebnih znanja i vještina te da motivacija učenika za rad tijekom nastave na daljinu ovisi o razvijenosti digitalnih kompetencija učitelja. Budući da je tijekom pandemije uzrokovane bolešću COVID-19 nastava u svim hrvatskim glazbenim školama bila na nekoliko mjeseci potpuno preseljena u online-okruženje, ukazala se prilika za provjeru mogućnosti primjene informacijsko- komunikacijske tehnologije u okviru instrumentalne glazbene nastave. Provedeno je stoga empirijsko istraživanje u kojemu su sudjelovali učitelji instrumentalne nastave (N = 300). Rezultati su pokazali da se učitelji dobro snalaze u nastavi na daljinu, posebice oni najmlađi. Od proteškoća s kojima se susreću učitelji najčešće izdvajaju one tehničke prirode (problem loših internetskih veza, lošu kvaliteta zvuka, usporenu komunikaciju) te nemogućnost kvalitetnoga rada na interpretaciji (izrađivanje detalja u skladbama, izrađivanje dinamike, rad na fraziranju i sl.). U svojemu bi budućem radu učitelji zadržali audio- i videosnimanje učenikova sviranja, prosljeđivanje različitih audio- i videomaterijala te vlastitih snimki određenoga dijela skladbe ili cjelovite skladbe učenicima, kao i održavanje nastave na daljinu u situacijama kad su učenici bolesni ili su iz nekoga drugog razloga izostali s nastave.

glazbene škole ; instrumentalna nastava ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; nastava na daljinu ; učitelji ; učenici

nije evidentirano

engleski

The Use of Information and Communication Technology in Instrumental Music Teaching

nije evidentirano

distance learning ; information and communication technology ; instrumental teaching ; music schools ; teachers ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

139-157.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 : Multidisciplinarna susretišta: istraživanja glazbenoga odgoja i obrazovanja = Music Pedagogy in the Context of present and Future Changes 7 : Multidisciplinary Crossroads: Researches in Music Education

Vidulin, Sabina

Pula: Muzička akademija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

978-953-8278-62-4

Podaci o skupu

7. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga ''Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena''

predavanje

13.05.2021-15.05.2021

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija