Populizam kao politički komunikacijski stil u medijskoj reprezentaciji kulturalne izvedbe (CROSBI ID 294670)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Letunić, Ana
hrvatski
Populizam kao politički komunikacijski stil u medijskoj reprezentaciji kulturalne izvedbe
Ovaj članak analizira novu ulogu koju su mediji suzadobili u definiranju političke agende, ali i u komunikaciji političara s biračima. U takvim uvjetima i etablirani političari sve su više upućeni na uporabu populističkih instrumenata kojima “reduciraju kompleksnost” društvenih problema i stvarnoga političkog procesa te nastoje mobilizirati biračku podršku. Pojedine kulturalne izvedbe političara proizvode veću društvenu djelotvornost pa time i širu vidljivost u medijima. Sa širom publikom određenih medija potkradaju se i brojnije prilike za populističke komunikacijske stilove te nepoštivanje novinarskih kodeksa. Postavlja se pitanje u kakvom su odnosu društvena djelotvornost određene političke izvedbe i populistički komunikacijski stil koji se pritom pojavljuje te da li su za njegovu pojavu odgovorniji političari ili mediji? Na ovo pitanje će se u radu pokušati odgovoriti kroz analizu kulturalne izvedbe i medijske reprezentacije komemoracija u Jasenovcu 2016. Naime, kao kompleksan slučaj koji zbog masmedijske recepcije otkriva odnose moći među politikom i medijima uz upliv populističkih komunikacijskih strategija, ova kulturalna izvedba služi kao podobna studija slučaja za ovu temu. Metode koje se koriste u izradi rada su analiza izvedbe te analiza narativa medijske reprezentacije izvedbe na uzorku od deset dnevnih i tjednih tiskanih medija.
kulturalna izvedba, politički populizam, medijska reprezentacija, analiza diskursa, analiza izvedbe
nije evidentirano
engleski
Populism as a Political Communication Style in the Media Representation of Cultural Performance
nije evidentirano
cultural performance, political populism, media representation, discourse analysis, performance analysis
nije evidentirano