Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Populizam kao politički komunikacijski stil u medijskoj reprezentaciji kulturalne izvedbe (CROSBI ID 294670)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Letunić, Ana Populizam kao politički komunikacijski stil u medijskoj reprezentaciji kulturalne izvedbe // Medijski dijalozi, Godina XI (2018), Broj 30; 145-161

Podaci o odgovornosti

Letunić, Ana

hrvatski

Populizam kao politički komunikacijski stil u medijskoj reprezentaciji kulturalne izvedbe

Ovaj članak analizira novu ulogu koju su mediji suzadobili u definiranju političke agende, ali i u komunikaciji političara s biračima. U takvim uvjetima i etablirani političari sve su više upućeni na uporabu populističkih instrumenata kojima “reduciraju kompleksnost” društvenih problema i stvarnoga političkog procesa te nastoje mobilizirati biračku podršku. Pojedine kulturalne izvedbe političara proizvode veću društvenu djelotvornost pa time i širu vidljivost u medijima. Sa širom publikom određenih medija potkradaju se i brojnije prilike za populističke komunikacijske stilove te nepoštivanje novinarskih kodeksa. Postavlja se pitanje u kakvom su odnosu društvena djelotvornost određene političke izvedbe i populistički komunikacijski stil koji se pritom pojavljuje te da li su za njegovu pojavu odgovorniji političari ili mediji? Na ovo pitanje će se u radu pokušati odgovoriti kroz analizu kulturalne izvedbe i medijske reprezentacije komemoracija u Jasenovcu 2016. Naime, kao kompleksan slučaj koji zbog masmedijske recepcije otkriva odnose moći među politikom i medijima uz upliv populističkih komunikacijskih strategija, ova kulturalna izvedba služi kao podobna studija slučaja za ovu temu. Metode koje se koriste u izradi rada su analiza izvedbe te analiza narativa medijske reprezentacije izvedbe na uzorku od deset dnevnih i tjednih tiskanih medija.

kulturalna izvedba, politički populizam, medijska reprezentacija, analiza diskursa, analiza izvedbe

nije evidentirano

engleski

Populism as a Political Communication Style in the Media Representation of Cultural Performance

nije evidentirano

cultural performance, political populism, media representation, discourse analysis, performance analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Godina XI (Broj 30)

2018.

145-161

objavljeno

1800-7074

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti