Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o. (CROSBI ID 69836)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o. // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Ferenčak, Ivan ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja et al. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 151-164

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša

hrvatski

Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o.

Poslovna strategija svakog uspješnog gospodarskog subjekta naglašava značaj klijenta, njegovih želja i potreba. Ti klijenti, a ne zemljopisno područje, predstavljaju tržište, a gospodarski subjekti moraju pronaći najbolji način kako im pristupiti. Taj pristup zapravo predstavlja dobavni lanac, obuhvaća sve faze uključene u ispunjavanje zahtjeva klijenta. Što bolje gospodarski subjekt obavlja taj zadatak, to je jača njegova konkurentska prednost. Navedene činjenice dovode do zaključka da poslovna strategija i dobavni lanac moraju biti usklađeni ukoliko gospodarski subjekt želi stvoriti održivu konkurentsku prednost. Usklađivanje dobavnog lanca s poslovnom strategijom sastoji se od nekoliko koraka. Prvi korak obuhvaća analizu i razumijevanje tržišta na kojima gospodarski subjekt djeluje. Drugi korak ima zadatak definirati snage i temeljne kompetencije gospodarskog subjekta, kao i definirati uloge koje gospodarski subjekt ima, može imati ili želi imati na tržištima koje poslužuje. Treći korak razvoja dobavni lanac čiji kapacitet podržava uloge koje gospodarski subjekt predstavlja na tržištima. Ovaj rad pokazuje kako je „Gastro“ Grupa, nacionalni klaster 35 gospodarskih subjekata koji distribuiraju robu široke potrošnje na HoReCa (hoteli, restorani, kafići) tržištu, kreirala dobavni lanac temeljen na poslovnoj strategiji definiranoj petogodišnjim planom. Učinci „novog“ dobavnog lanca mjere se kroz prodajne rezultate, tržišni udio u ključnim grupama proizvoda i učinkovitost troškova, a svi rezultati dokazuju tezu da dobavni lanac ima ključnu ulogu u kreiranju konkurentske prednosti i ostvarenju strateških ciljeva.

dobavni lanac, konkurentska prednost, poslovna strategija

nije evidentirano

engleski

The role of the supply chain in the business strategy of Gastro Grupa d.o.o.

nije evidentirano

supply chain, competitive advantage, business strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-164.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Ferenčak, Ivan ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja ; Rundsheimer, Bodo ; Pavlović, Ivan ; Kordić, Dane ; Škoro, Ivan ; Segetlija, Zdenko

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2006.

978-953-253-020-9

Povezanost rada

Ekonomija