Nakon edukacije iz psihoterapije više ništa nije isto – motivacija stručnjaka za upis i stečene dobrobiti od edukacije (CROSBI ID 294541)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jantol, Sarah ; Berc, Gordana
hrvatski
Nakon edukacije iz psihoterapije više ništa nije isto – motivacija stručnjaka za upis i stečene dobrobiti od edukacije
Cilj ovog kvalitativnog istraživanja bio je dobiti uvid u motive stručnjaka za upis edukacije iz psihoterapijskog pravca te ostvarenih ishoda i dobiti od edukacije. Deset stručnjaka različitih disciplina sudjelovalo je u istraživanju. Podaci su prikupljeni polustrukturiranim intervjuima. Za obradu podataka korištena je tematska analiza. Rezultati pokazuju da su najčešći motivi upisa unapređenje profesionalnog razvoja, stjecanje upotrebnog znanja u radu s korisnicima, obavljanje djelatnosti psihoterapije kao zanimanja. Prepoznate dobrobiti su jačanje osobnih socijalnih i profesionalnih odnosa te dobiti u kontekstu osobnog razvoja i primjene vještina u radu. Istraživanje daje dublje razumijevanje višedimenzionalnih učinaka psihoterapijske izobrazbe osobito kod pomagačkih struka, što čini znanstveni doprinos ovog rada, obzirom da u regiji nema dovoljno istraživanja na ovu temu.
stručnjak ; psihoterapijski pravac ; stručno usavršavanje ; motivacija ; dobrobiti.
nije evidentirano
engleski
After psychotherapy education nothing more is the same – experts’ motivation for education and its’ benefits
nije evidentirano
European Economic and Social Committee, Advisory Body, European Union, Political system
nije evidentirano