Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot (CROSBI ID 441150)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Barberić, Luka
Schatten, Markus
hrvatski
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot
Od studenta se očekuje da u alatu Godot implementira neke od metoda umjetne inteligencije za korištenje unutar računalne igre. Metode mogu uključivati na primjer neuronske mreže, stabla odlučivanja, konačne automate, stabla ponašanja, automatsko planiranje (npr. STRIPS) i druge. Programski jezik za implementaciju je proizvoljan, no preporuča se Python obzirom na prilagođenost implementaciji metoda umjetne inteligencije i velikog broja dostupnih modula. Završni rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije u računalnim igrama, opis praktične implementacije, zaključak i literaturu.
python ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; neuronske mreže ; automatsko planiranje ; godot ; stabla ponašanja
nije evidentirano
engleski
Implementation of Artificial Intelligence Methods in the Godot Game Environment
nije evidentirano
python ; computer games ; artificial intelligence ; neural networks ; automated planning ; godot ; behaviour trees
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin