Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot (CROSBI ID 441150)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Barberić, Luka Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot / Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2020

Podaci o odgovornosti

Barberić, Luka

Schatten, Markus

hrvatski

Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot

Od studenta se očekuje da u alatu Godot implementira neke od metoda umjetne inteligencije za korištenje unutar računalne igre. Metode mogu uključivati na primjer neuronske mreže, stabla odlučivanja, konačne automate, stabla ponašanja, automatsko planiranje (npr. STRIPS) i druge. Programski jezik za implementaciju je proizvoljan, no preporuča se Python obzirom na prilagođenost implementaciji metoda umjetne inteligencije i velikog broja dostupnih modula. Završni rad treba sadržavati teorijski uvod, pregled metoda umjetne inteligencije u računalnim igrama, opis praktične implementacije, zaključak i literaturu.

python ; računalne igre ; umjetna inteligencija ; neuronske mreže ; automatsko planiranje ; godot ; stabla ponašanja

nije evidentirano

engleski

Implementation of Artificial Intelligence Methods in the Godot Game Environment

nije evidentirano

python ; computer games ; artificial intelligence ; neural networks ; automated planning ; godot ; behaviour trees

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

29.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti