Pregled bibliografske jedinice broj: 1126641
Globalna kriza: strah od nepoznatog i/ili prilika za promjene na bolje – primjer Republike Hrvatske
Globalna kriza: strah od nepoznatog i/ili prilika za promjene na bolje – primjer Republike Hrvatske // XXI međunarodna online konferencija Utjecaj pandemije Covid - 19 na globalizaciju i svjetske ekonomske/pravne/medijske tokove sa osvrtom na zemlje Zapadnog Balkana / Radivojević, M. ; Imamović, M. ; Skopljak, L. (ur.).
Travnik: Internacionalni univerzitet Travnik u Travniku, 2021. str. 273-280 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1126641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Globalna kriza: strah od nepoznatog i/ili prilika
za promjene na bolje – primjer Republike Hrvatske
(Global crisis: fear of the unknown and / or
opportunity for change for the better – the
example of the Republic of Croatia)
Autori
Grgić, Ivo ; Stić, Duško ; Zrakić Sušac, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XXI međunarodna online konferencija Utjecaj pandemije Covid - 19 na globalizaciju i svjetske ekonomske/pravne/medijske tokove sa osvrtom na zemlje Zapadnog Balkana
/ Radivojević, M. ; Imamović, M. ; Skopljak, L. - Travnik : Internacionalni univerzitet Travnik u Travniku, 2021, 273-280
Skup
XXI. međunarodna online konferencija “Utjecaj pandemije COVID-19 na globalizaciju i svjetske ekonomske/pravne/medijske tokove sa osvrtom na zemlje Zapadnog Balkana”
Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 26.03.2021. - 27.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kriza, poljoprivreda, turizam, prilika, Hrvatska
(crisis, agriculture, tourism, opportunity, Croatia)
Sažetak
Globalna kriza je i prilika za nove iskorake u svim ekonomskim sferama. Pandemija Covid 19 je u Hrvatskoj potakla i poljoprivredne proizvođače da svoju proizvodnju značajnije prilagode lokalnom tržištu, koristeći želju potrošača za većom kupnjom „svježih i autentičnih“ proizvoda. I u turizmu se mijenjaju motivi dolaska te se prosječan turist sve više okreće individualnom turizmu, prirodi, autentičnom iskustvu i lokalnoj gastronomiji. Raste i zanimanje za neotkrivene i autentične turističke destinacije, što otvara goleme mogućnosti razvoja kontinentalnog turizma u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb