Black and white photography in the tourist media campaign (CROSBI ID 702957)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ptiček, Petra ; Žganjar, Ivana ; Matijević, Mile ; Mikota, Miroslav
hrvatski
Black and white photography in the tourist media campaign
Informacijsko komunikacijska tehnologija prepoznata je kao važan čimbenik za rast, konkurentnost i sposobnost razvoja turističke ponude, sa strane Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine. Novi oblici informiranja kao što su mrežne stranice, novi mediji, materijali, aktivnosti političke i društvene promijene utječu na odluke turista o odabiru određenih destinacija. Cilj rada je utvrditi temeljem analize turističke medijske kampanje u kojoj mjeri novi komunikacijski trendovi i njihova primjena kroz medij crno bijele fotografija utječe na doživljaj pri odabiru neke destinacije i koliki je važan i presudan inframacijski čimbenik na mrežnim stranicama po svojoj vizualnoj karakteristici.
crno bijela boja, medijska kampanja, mrežne stranice
nije evidentirano
engleski
BLACK AND WHITE PHOTOGRAPHY IN THE TOURIST MEDIA CAMPAIGN
nije evidentirano
black and white, media campaign, web pages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-38.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 23rd international conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019
Mikota, Miroslav
1848-6142
Podaci o skupu
23. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
11.09.2019-14.09.2019
Senj, Hrvatska