Color communication in touristic media campaign (CROSBI ID 702938)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ptiček, Petra ; Žganjar, Ivana ; Mrvac, Nikola ; Mikota Miroslav
hrvatski
Color communication in touristic media campaign
Konkurentnost turističke ponude oslanja se na razvojne mjere temeljene na strateškim dokumentima. Informacijsko komunikacijsku tehnologiju Strategija razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine je prepoznala kao vrlo važan tehnološki čimbenik, čiji se pozitivan trend rasta s vremenom sve više odražava na konkurentu sposobnost razvoja turizma. Na odluke turista utječu tehnološke promjene koje se vide u novim oblicima informiranja o destinaciji, novi mediji, materijali, aktivnosti, društvene i političke promjene, a odražavaju se na doživljaj destinacije. Cilj rada je utvrditi u kojoj mjeri novi informacijsko komunikacijski trendovi i primjena turističke medijske kampanje, temeljeno na boji vizualnoj karakteristici mrežnih stranica utječe na odabir turističke destinacije.
boja, turistička medijska kampanja, mrežne stranice
nije evidentirano
engleski
Color communication in touristic media campaign
nije evidentirano
color, touristic media campaign, web pages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
257-264.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Šolić, Sanja ; Schauperl, Zdravko ; Pugar, Daniel
2459-5608
Podaci o skupu
20th International Conference on Materials (MATRIB 2019)
predavanje
29.06.2019-29.06.2019
Vela Luka, Hrvatska