Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ (CROSBI ID 294406)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ozretić Došen, Đurđana ; Buljat, Ana MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 224-248. doi: 10.32910/ep.72.2.4

Podaci o odgovornosti

Ozretić Došen, Đurđana ; Buljat, Ana

hrvatski

MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Vjerske organizacije i zajednice posjeduju te u svojim muzejskim ili galerijskim prostorima čuvaju jedinstvenu kulturno-umjetničku baštinu. Unatoč znatnom opsegu i iznimnoj vrijednosti zbirki, dostupnost i prezentacija građe javnostima još uvijek su skromne. Ovaj je rad posvećen marketingu usluga muzeja dominikanskih samostana kao posebnog oblika neprofitnih vjerskih organizacija. Svrha rada je istražiti koriste li dominikanski muzeji, kako i u kojem opsegu marketing u osmišljavanju i pružanju svojih usluga. Provedeno je izviđajno kvalitativno istraživanje. Rezultati ukazuju na prisutnost ograničenog broja marketinških aktivnosti koje se provode u cilju prezentiranja muzejske građe zainteresiranim korisnicima. Uočena je potreba intenziviranja marketinškoga pristupa, prije svega u praćenju trendova u potrebama i željama konzumenata muzejskih usluga kulture i umjetnosti te u komunikaciji sa zainteresiranim korisnicima i javnostima. Za unapređenje marketinških aktivnosti važna je edukacija i zapošljavanje osoba koje brinu o muzejskoj građi, i to ne samo u smislu očuvanja baštine nego i marketinškom, a kako bi se uslugu muzeja dominikanskih samostana oblikovalo kao posebni, informativni i obrazovni doživljaj/iskustvo. Ograničenja istraživanja vezana su uz prirodu kvalitativnog istraživanja i činjenicu da ona počivaju na specifičnim podacima, a vjerodostojnost tumačenja podataka je ovisna o njihovoj točnosti i potpunosti. Doprinos rada proizlazi prije svega iz odabira originalnog istraživačkog problema i dobivenih rezultata kojima se obogaćuje teorija i znanstvena bibliografija iz područja neprofitnog (vjerskog) marketinga i marketinga usluga (u kulturi i umjetnosti).

marketing usluga muzeja, marketing vjerskih organizacija i zajednica, muzeji dominikanskih samostana u Republici Hrvatskoj

nije evidentirano

engleski

MARKETING SERVICES OF DOMINICAN MUSEUMS IN THE REPUBLIC OF CROATIA

nije evidentirano

museum services marketing, marketing of religious organizations and communities, museums of Dominican monasteries in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72 (2)

2021.

224-248

objavljeno

0424-7558

1848-9494

10.32910/ep.72.2.4

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost