Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1126236

Crkva i oglašavanje


Valković, Jerko
Crkva i oglašavanje. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, Glas Koncila, 2019 (monografija)


CROSBI ID: 1126236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Crkva i oglašavanje
(Church and Advertising)

Autori
Valković, Jerko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatsko katoličko sveučilište, Glas Koncila

Grad
Zagreb

Godina
2019

Stranica
164

ISBN
978-953-241-611-4

Ključne riječi
crkva, oglašavanje, etika u oglašavanju, ljudsko dodostojanstovo, konzumerizam
(church, advertising, ethics in advertising, human dignity, consumerism)

Sažetak
Interes Crkve za oglašavanjem temelji se na činjenici da se oglašavanje ne može ograničiti ili promatrati samo u kontekstu ekonomije ili marketinga, već je ono mnogo šira i kompleksnija stvarnost čije se djelovanje prepoznaje na mnogim drugim područjima. Utjecaji koje oglašavanje vrši, bilo na pojedince ili cjelokupno društvo, glavni je razlog da se Crkva zanima i da je više tekstova posvetila oglašavanju. Naime, posebni razlog interesa leži u činjenici da ono snažno utječe na samoga čovjeka, na njegov sustav vrijednosti, način na koji gleda na svijet, na mentalitet … dakle na samoga čovjeka odnosno društvo. Knjiga je podijeljena na devet poglavlja: Oglašavanje kao komunikacija ; Karakteristike, jezik i retorički elementi oglašavanja ; Vrste oglašavanja ; Crkva i mediji ; Crkveno učiteljstvo i oglašavanje ; Istina u oglašavanju ; Dostojanstvo ljudske osobe i oglašavanje ; Oglašavanje i konzumerizam ; Oglašavanje, stil života i društvena odgovornost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb,
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jerko Valković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Valković, Jerko
Crkva i oglašavanje. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, Glas Koncila, 2019 (monografija)
Valković, J. (2019) Crkva i oglašavanje. Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, Glas Koncila.
@book{book, author = {Valkovi\'{c}, Jerko}, year = {2019}, pages = {164}, keywords = {crkva, ogla\v{s}avanje, etika u ogla\v{s}avanju, ljudsko dodostojanstovo, konzumerizam}, isbn = {978-953-241-611-4}, title = {Crkva i ogla\v{s}avanje}, keyword = {crkva, ogla\v{s}avanje, etika u ogla\v{s}avanju, ljudsko dodostojanstovo, konzumerizam}, publisher = {Hrvatsko katoli\v{c}ko sveu\v{c}ili\v{s}te, Glas Koncila}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Valkovi\'{c}, Jerko}, year = {2019}, pages = {164}, keywords = {church, advertising, ethics in advertising, human dignity, consumerism}, isbn = {978-953-241-611-4}, title = {Church and Advertising}, keyword = {church, advertising, ethics in advertising, human dignity, consumerism}, publisher = {Hrvatsko katoli\v{c}ko sveu\v{c}ili\v{s}te, Glas Koncila}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font