Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Crkva i oglašavanje (CROSBI ID 20548)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Valković, Jerko Crkva i oglašavanje. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište ; Glas Koncila, 2019

Podaci o odgovornosti

Valković, Jerko

hrvatski

Crkva i oglašavanje

Interes Crkve za oglašavanjem temelji se na činjenici da se oglašavanje ne može ograničiti ili promatrati samo u kontekstu ekonomije ili marketinga, već je ono mnogo šira i kompleksnija stvarnost čije se djelovanje prepoznaje na mnogim drugim područjima. Utjecaji koje oglašavanje vrši, bilo na pojedince ili cjelokupno društvo, glavni je razlog da se Crkva zanima i da je više tekstova posvetila oglašavanju. Naime, posebni razlog interesa leži u činjenici da ono snažno utječe na samoga čovjeka, na njegov sustav vrijednosti, način na koji gleda na svijet, na mentalitet … dakle na samoga čovjeka odnosno društvo. Knjiga je podijeljena na devet poglavlja: Oglašavanje kao komunikacija ; Karakteristike, jezik i retorički elementi oglašavanja ; Vrste oglašavanja ; Crkva i mediji ; Crkveno učiteljstvo i oglašavanje ; Istina u oglašavanju ; Dostojanstvo ljudske osobe i oglašavanje ; Oglašavanje i konzumerizam ; Oglašavanje, stil života i društvena odgovornost.

crkva, oglašavanje ; etika u oglašavanju ; ljudsko dodostojanstvo ; konzumerizam

nije evidentirano

engleski

Church and Advertising

nije evidentirano

church, advertising ; ethics in advertising ; human dignity ; consumerism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište ; Glas Koncila

2019.

978-953-241-611-4

164

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Teologija