Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja (CROSBI ID 441047)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zlatar-Vulić, Romana
Kesić, Tanja
hrvatski
Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja
Mnoga poduzeća u Hrvatskoj svjesna su potrebe povezanosti s interesno-utjecajnim skupinama te sve više njih primjenjuje principe društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja. Cilj ovog rada je prikazati djelokrug aktivnosti korporativnih komunikacija na području društveno odgovornog poslovanja na primjeru Podravke kao jedne od kompanija koja uspješno podržava, potiče i provodi program društvene odgovornosti i u kojoj je društveno odgovorno poslovanje u potpunosti integrirano u procese i aktivnosti poslovanja.
društveno odgovorno poslovanje, korporativne komunikacije
nije evidentirano
engleski
The role and importance of corporate communications in the context of corporate social responsibility
nije evidentirano
corporate social responsibility, corporate communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
96
11.11.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb