Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja (CROSBI ID 441047)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Zlatar-Vulić, Romana Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja / Kesić, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Zlatar-Vulić, Romana

Kesić, Tanja

hrvatski

Uloga i značaj korporativnih komunikacija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja

Mnoga poduzeća u Hrvatskoj svjesna su potrebe povezanosti s interesno-utjecajnim skupinama te sve više njih primjenjuje principe društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja. Cilj ovog rada je prikazati djelokrug aktivnosti korporativnih komunikacija na području društveno odgovornog poslovanja na primjeru Podravke kao jedne od kompanija koja uspješno podržava, potiče i provodi program društvene odgovornosti i u kojoj je društveno odgovorno poslovanje u potpunosti integrirano u procese i aktivnosti poslovanja.

društveno odgovorno poslovanje, korporativne komunikacije

nije evidentirano

engleski

The role and importance of corporate communications in the context of corporate social responsibility

nije evidentirano

corporate social responsibility, corporate communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96

11.11.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija