Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 702839)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Zlatar-Vulić, Romana Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj // Zbornik sažetaka radova / Matešić, Mirjana (ur.). Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2019. str. 73-74

Podaci o odgovornosti

Zlatar-Vulić, Romana

hrvatski

Najznačajniji elementi društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija u Republici Hrvatskoj

Hrvatska bilježi kontinuirani rast interesa za primjenu koncepta „društveno odgovornog poslovanja“ (DOP-a). Koncept društveno odgovornog poslovanja uključuje ekonomsku, ekološku i socijalnu odgovornost i kao takav prepoznat je kao važan čimbenik sve većeg broja poslovnih subjekata. Bez obzira na područje djelatnosti hrvatska poduzeća su prepoznala važnost uvođenja društveno odgovornog poslovanja u vlastitu strategiju djelovanja, a s ciljem formiranja održivog poslovanja i održive zajednice. Društveno odgovorno poslovanje prepoznali su i potrošači te se i kod njih bilježi sve veći interes za društvenu odgovornost poslovnih subjekata. Do sada su provedena brojna istraživanja vezana uz društvenu odgovornost hrvatskih poduzeća. Međutim, istraživanja se nisu bavila razumijevanjem društveno odgovornog poslovanja prehrambenih poduzeća od strane hrvatskih potrošača. Stoga, ovaj rad daje uvid u razumijevanje društveno odgovornog poslovanja prehrambenih kompanija od strane hrvatskih potrošača kao i informacije o tome koje je područje unutar društveno odgovornog poslovanja najvažnije za potrošače prilikom kupnje prehrambenih proizvoda. Istraživanje DOP-a te ponašanja potrošača u procesu kupnje prehrambenih proizvoda obuhvatilo je 105 ispitanika pretežno s područja sjeverozapadne Hrvatske. Istraživanje je provedeno online anketnim upitnikom u listopadu i studenom 2017. godine. Dobiveni rezultati statistički su obrađeni. Rezultati istraživanja su pokazali da potrošači prilikom kupnje prehrambenih proizvoda, najmanji značaj pridaju kontinuiranom pozitivnom financijskom poslovanju prehrambenih poduzeća dok najveći značaj pridaju društveno odgovornim aktivnostima poduzeća jer tako stječu osjećaj vlastitog doprinosa pozitivnom aspektu DOP-a, odgovornom ponašanju poduzeća prema okolišu i prirodnim resursima te brizi poduzeća za globalni okoliš. Istraživanje je pokazalo da postoji statistički značajna razlika s obzirom na dob i stručnu spremu potrošača kada se radi o utjecaju brige poduzeća za globalni okoliš na odluku o kupnji. Briga za globalni okoliš najvažnija je potrošačima srednje životne dobi te onima koji imaju završen preddiplomski ili diplomski studij.

društveno odgovorno poslovanje, odluka o kupnji, prehrambeni proizvodi

nije evidentirano

engleski

The most important elements of corporate social responsibility of food companies in the Republic of Croatia

nije evidentirano

corporate social responsibility, purchase decisions, food products

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-74.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka radova

Matešić, Mirjana

Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj

1849-8833

1849-8833

Podaci o skupu

11. konferencija o društveno odgovornom poslovanju (DOP)

ostalo

19.11.2019-20.11.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice