Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika (CROSBI ID 702790)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika // Kretanja : Europski realiteti : Teorijska razmatranja : 4. Međunarodni znanstveni skup “Europski realiteti – Kretanja”, 12-13. prosinca 2019., Osijek : Zbornik radova / Đukić, Marina (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2021. str. 64-82

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika

Internet je ušao u naše živote dublje od bilo kojeg drugog medija. On je sada stalni dio naše civilizacije i potpuno je promijenio društveno ponašanje. Internetski izvori također mogu podržati učenje učenika u različitim tematskim područjima, uključujući i glazbu. Veliku ulogu u sve većem pristupu glazbi i glazbenim aktivnostima imaju i društveni mediji koji predstavljaju novi oblik besplatnih medija na internetu. Učenici danas koriste društvene medije u neobrazovne, ali i obrazovne svrhe, tj. za neformalno učenje glazbe. Društveni mediji nude neformalne oblike učenja koji omogućuju učenicima i nastavnicima da: 1) preuzmu i pohrane glazbene sadržaje “online”u bilo kojem trenutku ; 2) pronađu i pridruže se mrežnoj zajednici polaznika radi podrške, informacija, diskusija i suradnje. Integriranje društvenih medija u formalno glazbeno obrazovanje pridonijelo bi nastavi glazbe da postane usklađenija s kulturnim ponašanjima učenika. Društveni mediji mogu pomoći nastavnicima stvoriti interaktivno iskustvo učenja koje nadopunjuje postojeću nastavu glazbe u učionici. Platforme društvenih medija također omogućuju dijeljenje internetskih izvora iz kojih učenici mogu učiti i razgovarati, što omogućuje nastavak učenja izvan učionice. I cjeloživotno učenje nastavnika glazbe doživjelo je velike promjene jer danas nastavnik može iskoristiti dobiti društvenih medija, tj. stvoriti vlastitu “mrežu za osobno učenje” (PLN-a – Personal Learning Network). Primjena novih aktivnosti koje pružaju internet i društveni mediji zahtijevaju preispitivanje trenutne nastavne prakse i kulture učenja glazbenog obrazovanja i obrazovanja općenito.

cjeloživotno učenje nastavnika glazbe, društveni mediji, “mreža za osobno učenje”, nastava glazbe

Sunakladnici; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, Hrvatska; Filozofski fakultet Osijek, Hrvatska; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, Hrvatska; Universidad Complutense Madrid, Facultad de Ciencias de la Información, Španjolska; Univerzita Sv Cyrila a Metoda Trnava, Faculty of Mass Media Communication, Slovačka; Stuttgart Media University (Hochschule der Medien), Njemačka; Vytautas Magnus University, Academy of Education, Litva; School of Education of Polytechnic of Porto, Porugal

engleski

Social media in the context of music teaching and lifelong learning

nije evidentirano

lifelong learning of music teachers, social media, Personal Learning Network, music teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

64-82.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kretanja : Europski realiteti : Teorijska razmatranja : 4. Međunarodni znanstveni skup “Europski realiteti – Kretanja”, 12-13. prosinca 2019., Osijek : Zbornik radova

Đukić, Marina

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

978-953-8181-27-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice