Stavovi učenika prema nastavi govorništva (CROSBI ID 441025)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štefica, Antonija
Pletikos Olof, Elenmari
hrvatski
Stavovi učenika prema nastavi govorništva
Ovaj rad bavi se stavovima učenika prema nastavi govorništva s ciljem podizanja svijesti o važnosti tog aspekta obrazovanja i sa željom za buduća uvođenja predmeta Govorništva u škole. Rad započinje teorijskim okvirom u kojem se predstavljaju relevantne definicije vezane uz govorništvo, poučavanje i stavove, uz prikaz stanja o poučavanju govorništva u školama u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na teoriju, postavljene su tri hipoteze, a odnosile su se na slabu informiranost o retorici kao disciplini, kao i slabu percepciju o širokoj primjenjivosti nastave govorništva, zatim da se nastavom predmeta Govorništva može pridonijeti razvoju govornih i govorničkih vještina, kao i osobnom razvoju, te da se kroz nastavu predmeta humanističkih i društvenih znanosti dobiva više prilika za razvoj govorničkih vještina u odnosu na nastavu predmeta prirodnih znanosti. Za istraživanje je korištena anketa koju je ispunilo 155 ispitanika u 6 srednjih škola Grada Zagreba u kojima se provodi nastava Govorništva. Analizom rezultata prva je pretpostavka pobijena, dok su druge dvije potvrđene. Polaznici i oni učenici koji ne pohađaju nastavu Govorništva pokazali su da su upoznati i svjesni široke primjenjivosti nastave govorništva, kao i širokog spektra napretka koji se može postići pohađanjem predmeta Govorništvo.
govorništvo ; stavovi ; poučavanje ; retorika ; srednja škola
nije evidentirano
engleski
Students' attitudes towards public speaking as a school subject
nije evidentirano
rhetoric ; public speaking ; attitudes ; teaching ; secondary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
14.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska