Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učenika prema nastavi govorništva (CROSBI ID 441025)

Ocjenski rad | diplomski rad

Štefica, Antonija Stavovi učenika prema nastavi govorništva / Pletikos Olof, Elenmari (mentor); Zagreb, Hrvatska, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Štefica, Antonija

Pletikos Olof, Elenmari

hrvatski

Stavovi učenika prema nastavi govorništva

Ovaj rad bavi se stavovima učenika prema nastavi govorništva s ciljem podizanja svijesti o važnosti tog aspekta obrazovanja i sa željom za buduća uvođenja predmeta Govorništva u škole. Rad započinje teorijskim okvirom u kojem se predstavljaju relevantne definicije vezane uz govorništvo, poučavanje i stavove, uz prikaz stanja o poučavanju govorništva u školama u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na teoriju, postavljene su tri hipoteze, a odnosile su se na slabu informiranost o retorici kao disciplini, kao i slabu percepciju o širokoj primjenjivosti nastave govorništva, zatim da se nastavom predmeta Govorništva može pridonijeti razvoju govornih i govorničkih vještina, kao i osobnom razvoju, te da se kroz nastavu predmeta humanističkih i društvenih znanosti dobiva više prilika za razvoj govorničkih vještina u odnosu na nastavu predmeta prirodnih znanosti. Za istraživanje je korištena anketa koju je ispunilo 155 ispitanika u 6 srednjih škola Grada Zagreba u kojima se provodi nastava Govorništva. Analizom rezultata prva je pretpostavka pobijena, dok su druge dvije potvrđene. Polaznici i oni učenici koji ne pohađaju nastavu Govorništva pokazali su da su upoznati i svjesni široke primjenjivosti nastave govorništva, kao i širokog spektra napretka koji se može postići pohađanjem predmeta Govorništvo.

govorništvo ; stavovi ; poučavanje ; retorika ; srednja škola

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes towards public speaking as a school subject

nije evidentirano

rhetoric ; public speaking ; attitudes ; teaching ; secondary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

14.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija