Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI (CROSBI ID 702769)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bačlija Sušić, Blaženka ; Miletić, Aleksandra ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI // GLAZBENA PEDAGOGIJA U SVJETLU SADAŠNJIH I BUDUĆIH PROMJENA 6 / Svalina, Vesna (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 261-277

Podaci o odgovornosti

Bačlija Sušić, Blaženka ; Miletić, Aleksandra

hrvatski

ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI

Iako brojna istraživanja potvrđuju utjecaj glazbenog obrazovanja te aktivnog sudjelovanja u glazbenim aktivnostima na intelektulani, društveni i osobni razvoj djece i mladih, kao i transfer glazbenih dobrobiti na druge domene i aktivnosti (Hallam, 2016), provođenje glazbenih i glazbeno- stvaralačkih aktivnosti još uvijek nije dovoljno zastupljeno u odgojno-obrazovnoj praksi. Na provođenje glazbenih aktivnosti u vrtiću utječu čimbenici kao što su: glazbene kompetencije odgojitelja, razvijen interes i senzibilitet odgojitelja za glazbu i glazbene aktivnosti, odnosno glazbene navike, razvijena svijest odgojitelja o važnosti glazbe i glazbenih aktivnosti u djetetovu razvoju, osjećaj profesionalne odgovornosti odgojitelja za provođenje glazbenih aktivnosti i sl. Svrha istraživanja jest utvrditi kakva su mišljenja studenata odgojiteljskih studija učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji o važnosti i ulozi glazbenog obrazovanja u djetetovu razvoju s obzirom na državu iz koje potječu, godinu studija, samoprocjenu glazbenih kompetencija i razvijen interes i senzibilitet odgojitelja za glazbene aktivnosti, odnosno glazbene navike ispitanika. Ispitanici su studenti 3. godine dodiplomskoga studija te 1. godine diplomskoga odgojiteljskog studija učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj i Sloveniji, odnosno studenti 3. i 4. godine osnovnih studija u Srbiji. Za potrebe istraživanja formiran je anketni upitnik, a za obradu podataka korištena je deskriptivna i inferencijalna statistika. Očekuje se da se ispitanici međusobno ne razlikuju u mišljenju o važnosti glazbenih aktivnosti u djetetovu razvoju s obzirom na državu iz koje potječu, dok se razlika očekuje s obzirom na godinu studija ispitanika. Ujedno se pretpostavlja da postoji povezanost mišljenja ispitanika sa samoprocjenom njihovih glazbenih kompetencija kao i njihovim glazbenim navikama koje upućuju na njihov interes i senzibilitet za glazbu.

dobrobiti glazbe, glazbene aktivnosti, mišljenja ispitanika, osjećaj odgovornosti, studenti odgojiteljskog studija.

nije evidentirano

engleski

THE IMPORTANCE OF MUSIC ACTIVITIES FOR THE CHILD’S DEVELOPMENT VIEWED FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENTS IN EARLY CHILDHOOD TEACHER EDUCATION IN CROATIA, SERBIA AND SLOVENIA

nije evidentirano

music benefits ; music activities ; opinions of respondents ; sense of accountability ; students of preschool studies.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

261-277.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

GLAZBENA PEDAGOGIJA U SVJETLU SADAŠNJIH I BUDUĆIH PROMJENA 6

Svalina, Vesna

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-93-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija