ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI (CROSBI ID 702769)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bačlija Sušić, Blaženka ; Miletić, Aleksandra
hrvatski
ZNAČENJE GLAZBENIH AKTIVNOSTI ZA DJETETOV RAZVOJ IZ PERSPEKTIVE STUDENATA RANOGA I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, SRBIJI I SLOVENIJI
Iako brojna istraživanja potvrđuju utjecaj glazbenog obrazovanja te aktivnog sudjelovanja u glazbenim aktivnostima na intelektulani, društveni i osobni razvoj djece i mladih, kao i transfer glazbenih dobrobiti na druge domene i aktivnosti (Hallam, 2016), provođenje glazbenih i glazbeno- stvaralačkih aktivnosti još uvijek nije dovoljno zastupljeno u odgojno-obrazovnoj praksi. Na provođenje glazbenih aktivnosti u vrtiću utječu čimbenici kao što su: glazbene kompetencije odgojitelja, razvijen interes i senzibilitet odgojitelja za glazbu i glazbene aktivnosti, odnosno glazbene navike, razvijena svijest odgojitelja o važnosti glazbe i glazbenih aktivnosti u djetetovu razvoju, osjećaj profesionalne odgovornosti odgojitelja za provođenje glazbenih aktivnosti i sl. Svrha istraživanja jest utvrditi kakva su mišljenja studenata odgojiteljskih studija učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji o važnosti i ulozi glazbenog obrazovanja u djetetovu razvoju s obzirom na državu iz koje potječu, godinu studija, samoprocjenu glazbenih kompetencija i razvijen interes i senzibilitet odgojitelja za glazbene aktivnosti, odnosno glazbene navike ispitanika. Ispitanici su studenti 3. godine dodiplomskoga studija te 1. godine diplomskoga odgojiteljskog studija učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj i Sloveniji, odnosno studenti 3. i 4. godine osnovnih studija u Srbiji. Za potrebe istraživanja formiran je anketni upitnik, a za obradu podataka korištena je deskriptivna i inferencijalna statistika. Očekuje se da se ispitanici međusobno ne razlikuju u mišljenju o važnosti glazbenih aktivnosti u djetetovu razvoju s obzirom na državu iz koje potječu, dok se razlika očekuje s obzirom na godinu studija ispitanika. Ujedno se pretpostavlja da postoji povezanost mišljenja ispitanika sa samoprocjenom njihovih glazbenih kompetencija kao i njihovim glazbenim navikama koje upućuju na njihov interes i senzibilitet za glazbu.
dobrobiti glazbe, glazbene aktivnosti, mišljenja ispitanika, osjećaj odgovornosti, studenti odgojiteljskog studija.
nije evidentirano
engleski
THE IMPORTANCE OF MUSIC ACTIVITIES FOR THE CHILD’S DEVELOPMENT VIEWED FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENTS IN EARLY CHILDHOOD TEACHER EDUCATION IN CROATIA, SERBIA AND SLOVENIA
nije evidentirano
music benefits ; music activities ; opinions of respondents ; sense of accountability ; students of preschool studies.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
261-277.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
GLAZBENA PEDAGOGIJA U SVJETLU SADAŠNJIH I BUDUĆIH PROMJENA 6
Svalina, Vesna
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-93-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096