Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Površina i volumen u novom kurikulumu matematike (CROSBI ID 440976)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čulina, Ivana Površina i volumen u novom kurikulumu matematike / Krčadinac, Vedran (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Čulina, Ivana

Krčadinac, Vedran

hrvatski

Površina i volumen u novom kurikulumu matematike

Na početku diplomskog rada dan je povijesni pregled razvoja površine i volumena. Zatim su definirani ključni pojmovi iz teorije mjere kao što su sigma-algebra i mjera na sigma-algebri. Definirana je Lebesgueova mjera koja na R^2 predstavlja moderni pojam površine, a na R^3 predstavlja moderni pojam volumena. Zatim je dana analiza obrade pojmova površine i volumena od trećeg razreda osnovne škole do četvrtog razreda gimnazije. Na kraju rada metodički je razrađena obrada opsega i površine s pomoću nastavnog pomagala geoploče.

površina ; volumen

nije evidentirano

engleski

Area and volume in the new curriculum of Matematics

nije evidentirano

area ; volume

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

30.04.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Matematika

Poveznice