Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga društvenih medija u promociji prava i zaštite životinja (CROSBI ID 440952)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Varga, Vanesa Uloga društvenih medija u promociji prava i zaštite životinja / Zgrabljić Rotar, Nada (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Varga, Vanesa

Zgrabljić Rotar, Nada

hrvatski

Uloga društvenih medija u promociji prava i zaštite životinja

Društveni su mediji široko rasprostranjeni i lako savladivi komunikacijski alati te kao takvi postaju sredstvo internetskog aktivizma odnosno mjesto mobilizacije i edukacije gra ana za neprofitne organizacije i udruge. U doktorskoj se disertaciji istražuju komunikacijske strategije udruga za promociju prava i zaštite životinja na društvenim medijima u kontekstu internetskog aktivizma. Glavni je cilj istraživanja analizirati komunikacijske vrijednosti i ulogu društvenih medija u radu udruga za promociju prava i zaštite životinja s posebnim osvrtom na nove vrijednosti u borbi za prava i zaštitu životinja te ostvarene doprinose za korisnike odnosno publiku s kojom udruge komuniciraju pomoću društvenih medija. Posebni su ciljevi ; utvrditi kojim društvenim medijima udruge za promociju prava i zaštite životinja daju prednost u svom radu, identificirati glavnu namjeru odnosno svrhu poruka koje udruge objavljuju na društvenim medijima, točnije na stranicama Facebooka u kontekstu internetskog aktivizma i prikazati ostvarene koristi koje Facebook udruga ima za korisnike. Znanstveni doprinos je analiza komunikacijskih strategija neprofitnih organizacija te nove spoznaje o načinima i mogućnostima djelovanja udruga na društvenim medijima. Prvo je polazište disertacije teorija umreženoga društva, zatim teorija postavljanja dnevnoga reda u kontekstu društvenih medija, te teorija koristi i zadovoljenja potreba u kontekstu društvenih medija. Istraživanje je izvedeno kvantitativnim metodama („rudarenje internetskih podataka‟, kvantitativna analiza sadržaja i internetska anketa) i kvalitativnom metodom (polustrukturirani intervju). Potvrdili smo tri hipoteze ; udruge za promociju prava i zaštite životinja koriste Facebook kao primarno sredstvo komunikacije i priopćavanja, većina poruka udruga za promociju prava i zaštite životinja na Facebooku nastoji potaknuti javnost na udomljavanje životinja i ostvarena korist za korisnike Facebooka udruga je razmjena informacija i savjeta te edukacija.

društveni mediji, internetski aktivizam, udruge, zaštita životinja

nije evidentirano

engleski

The role of social media in promotion of animal rights and welfare

nije evidentirano

social media, internet activism, associations, animal welfare

nije evidentirano

Podaci o izdanju

216

01.01.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti