Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u (CROSBI ID 440948)

Ocjenski rad | diplomski rad

Juraić, Patricia Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u / Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa (mentor); Zagreb, Fakultet hrvatskih studija, . 2019

Podaci o odgovornosti

Juraić, Patricia

Jurišić, Jelena ; Varga, Vanesa

hrvatski

Povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTube-u

Živimo u vremenu u kojem se ljudi svakodnevno služe internetom i društvenim medijima. Razvoj tehnologije je utjecao na promjene u ponašanju ljudi kao i na poslovanje tvrtki. Žene se sve više služe novim tehnologijama kako bi došle do informacija o kozmetičkim proizvodima. YouTube pruža brz i jednostavan uvid u kozmetičke proizvode putem videozapisa u kojima se precizno može pokazati određeni proizvod, odnosno njegov izgled, funkcija i način upotrebe. Kozmetički brendovi objavljuju videozapise na YouTubeu u nadi kako će oni utjecati na potencijalne kupce i njihovu odluku o kupnji kozmetičkog proizvoda. Ovim se radom nastoji pokazati kako YouTube utječe na ponašanje kupaca i na promjenu u oglašavanju tvrtki. Više nije dovoljno oglašavati se putem nekog tradicionalnog medija, ljudi žele više informacija i sadržaja. Tema ovoga rada je povjerenje kupaca prema oglašavanju kozmetičkih proizvoda na YouTubeu. Zato se istraživanje ovoga rada baziralo na videozapisima koje kozmetički brendovi objavljuju na svojim službenim YouTube kanalima, te kako ti videozapisi utječu na povjerenje potencijalnih kupaca. Radom se htjelo odgovoriti na pitanje imaju li kupci više povjerenja u oglašavanje kozmetičkih proizvoda na YouTubeu, nego u oglašavanje putem tradicionalnih medija, te ukazati na značajke koje utječu na povjerenje kupaca u prezentirane informacije o kozmetičkim proizvodima putem videozapisa. Istraživanje je provedeno analizom videozapisa kozmetičkih brendova, te anketom ženske populacije.

društveni mediji, You Tube, kozmetika, oglašavanje, povjerenje, kupci

nije evidentirano

engleski

Customer trust in advertising cosmetics on YouTube

nije evidentirano

social media, You Tube, cosmetics, advertising, trust, customers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

01.01.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet hrvatskih studija

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti